پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 

شباهت استثنایی یکی از شهدا با علی دایی؛ تصویری از سرهنگ دوم شهید مجید شریفی
عکس/ شباهت یکی از شهدا با علی دایی
 
برچسب ها: شباهت ، شهدا ، علی دایی ، مجید شریفی 

 با صدور حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی عبدالعلی علی‌عسگری را به ریاست سازمان صدا و سیما منصوب کردند.
صراط: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای آقای محمد سرافراز و تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ ایشان، آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.


 
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری دام توفیقه 
نظر به استعفای جناب آقای محمّد سرافراز و با تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ دلسوزانه‌ی ایشان که هرگز نباید فراموش شود، جنابعالی را که برخوردار از پیشینه انقلابی و تجربیات مدیریتی در رسانه ملّی، هستید، به ریاست سازمان صداوسیما منصوب می‌کنم. 

آنچه باید توصیه شود، در حکم اینجانب به جناب آقای سرافراز به تفصیل آمده است. لذا مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید. 

توفیقات شما را از درگاه ربوبی مسألت می‌کنم. 
 
سیّد علی خامنه‌ای 
۲۲ اردیبهشت ۹۵ 
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین آقای سرافراز را به‌ عضویت در شورای‌عالی فضای مجازی منصوب کردند. آقای سرافراز پیش از انتصاب به ریاست سازمان صداوسیما، عضو حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی بود.
میرتاج‌الدینی:
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با بیان اینکه اوج حمایت از جریان مقاومت در دولت نهم و دهم بود گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله به من گفت که سلام مخصوص وی را به احمدی‌نژاد برسانم چرا که در جنگ 33 روزه به آنان پیام می‌داد که محکم بایستید که ایران پشت سر شماست و از شما حمایت می‌کند.

میرتاج‌الدینی

: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: مجلس دهم مسیر اجرای صحیح برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای دولت ریل‌گذاری کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی شامگاه سه‌شنبه در برنامه مناظره با سیدصادق خرازی در دانشگاه ارومیه با اشاره به تفاوت مجلس دهم با مجالس هفتم، هشتم و نهم اظهار داشت: مجلس آینده مطمئناً با مجالس گذشته متفاوت خواهد بود و در این میان خط‌کشی داخل جریان اصولگرایی برای نشان دادن اختلافات صحیح نیست چرا که 90 درصد گروه‌های اصولگرایی با هم مشترک‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با اشاره به فلسفه وجودی مجلس تصریح کرد: مجلس باید راه‌گشا باشد و نه اینکه خود به بخشی از یک مشکل تبدیل شود که سابقه مجالس هفتم، هشتم و نهم تاکیدی بر موید بودن آنان به این مسئله است حال آنکه در مجلس ششم این چنین نبود.

وی با یادآوری سوالات مجالس اصولگرا از دولت اصولگرا افزود: سخت‌ترین سوالات توسط مجلس اصولگرا از دولت نهم و دهم بود به علاوه به‌ جز مجلس اول، مسئله سوال از رئیس جمهور بی‌سابقه بود که دوبار از احمدی نژاد سئوال شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با یادآوری وظایف منتخبان در مجلس جدید بیان کرد: اول مجلس دهم مسیر اجرای صحیح برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای دولت ریل‌گذاری کند تا با کمک همه قوا مشکلات مردم حل شود به خصوص در این وضعیت که در رکود طولانی قرار داریم.

میرتاج‌الدینی با اذعان به برخورد شعاری با اقتصاد مقاومتی افزود: هم شعارگونه و هم عملیاتی می‌توان با اقتصاد مقاومتی برخورد کرد که تبلیغ در صدا و سیما، تکرار از زبان دولت مردان و یا نطق‌های میان دستور نمایندگان از نوع شعاری است، حال آنکه مجلس آینده باید در نخستین فرصت برنامه‌هایی برای این منظور ارائه دهد.

وی با دعوت اصلاحات برای حفظ فضای سیاسی سالم گفت: باید فضای منطق و استدلال به جای غوغاسالاری و تخریب حاکم شود، این که یک نفر یک بنای بدی در جامعه گذاشت بنا نیست که دیگران هم به آن ادامه دهند نباید مخالف خود را بی‌سواد یا نفهم خطاب کرد و به جهنم فرستاد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با بیان اینکه اوج حمایت از جریان مقاومت در دولت نهم و دهم بود گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله به من گفت که سلام مخصوص وی را به احمدی‌نژاد برسانم چرا که در جنگ 33 روزه به آنان پیام می‌داد که محکم بایستید که ایران پشت سر شماست و از شما حمایت می‌کند.

حاشیه ناخوشایند
خبر عجیب و غریب درباره مراسم ختم مهرداد اولادی، درگیری دو همبازی این بازیکن تازه درگذشته بود.
صراط: خبر عجیب و غریب درباره مراسم ختم مهرداد اولادی ، درگیری دو همبازی این بازیکن تازه درگذشته بود.

در لابلای خبرهای روز گذشته از مراسم ترحیم مهرداد اولادی ، خبر درگیری دو همبازی اش سر مزار او از همه بیشتر برجسته شد. خبری که روایت خبرگزاری قوه قضاییه از آن تاکید می کرد ، دعوایی بین یکی از ستاره های تیم فعلی با بازیکنان قدیم پرسپولیس بوده است. یافتن اسم ها اگرچه خیلی سخت نیست و به سادگی می توان از میان آنهایی که سر مزار مهرداد رفته بودند ، به این نام رسید اما آنچه این اتفاق را تلخ می کند ، حرف های ستاره بزرگتر پرسپولیس به دیگر بازیکنی است که فوتبالش را در پرسپولیس نابود کرده است. او به این بازیکن شمالی در جمع گفته:«جمع کن و برو ، نمی خواهد اینجا بنشینی و گریه کنی. هر بلایی سر مهرداد آمده به خاطر تو است. تو که فوتبال خودت و مهرداد را نابود کردی.»

درحالی که همه از ایست قلبی ناگهانی این بازیکن 30 ساله پرسپولیس و استقلال شوکه هستند ، بازپرس پرونده روی ابعاد مختلف این مرگ تلخ تحقیق می کند. همبازی های سابقش مثل امیرحسین اصلانیان ، این مرگ غم انگیز را ناشی از بحران روحی دانستند و خانواده مرحوم روزهایی دشوار را سپری می کنند. مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس را مسبب بسیاری از مشکلات مهرداد می دانند. حاشیه هایی که این جوان با استعداد را از تکامل فوتبالش باز داشت. اینکه او به جای تبدیل شدن به سوپراستار ، حالا اینچنین چهره در خاک فروکشیده است.

کاظمیان و معدنچی سرمزار مهرداد هم حاضر به روبرو شدن با این بازیکن قدیمی پرسپولیس که خودش هم بچه همان حوالی مهرداد این هاست و فوتبالش را سر حاشیه هایش خیلی زود تابود کرد ، نشدند . بازیکنی که روز گذشته ، یکی از ستاره های تیم بدجوری از خجالتش در جمع درآمده است. او که خودش هم یک قربانی پول های بی رویه ای است که در فوتبال حرفه ای ایران به جوانانی می دهند که الفبای تبدیل شدن به سوپراستار را نمی دانند و باشگاه های شان ، هیچ کار فرهنگی برای توسعه رفتار حرفه ای و اجتماعی شان انجام نمی دهند تا به یکباره استعدادهایی اینچنینی دچار بحران های روحی و جوزدگی نشوند. بحران هایی که استعدادهایی چون پیام صادقیان و محسن مسلمان را هم داشت به نابودی می کشاند. پیام زیر چتر علی دایی هم هنوز به اوجش برنگشته اما محسن مسلمان به لطف برانکو و خواست خودش حالا امسال دوباره اوج گرفته است.

 

وزیر اطلاعات گفت: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از اینکه اطلاعات روشنی از کشورمان ندارند در مضیقه هستند، لذا در پوشش فعالیت‌های عادی و صنعتی می‌خواهند، از ایران اطلاعاتی به دست‌ آورند.خبرگزاری صدا و سیما: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در همایش سالانه سراسری مدیران و مسئولان ارشد سازمان حراست صنعت نفت اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های حراستی و هوشمندی آنان از ضرورت‌هاست.
وی افزود: در شرایطی که نمایندگان و هیئت‌هایی از کشورهای مختلف به منظور فعالیت‌های اقتصادی، علمی، خدماتی و بازرگانی در ایران حضور می‌یابند، سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه سعی می‌کنند از این بستر سوء استفاده کنند و در این پوشش ها در کشورمان حضور یابند و این موضوع کار دستگاه‌های اطلاعاتی را بیشتر و ضروری‌تر می‌کند.علوی تاکید کرد: ما در شرایطی هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان طبیبی حاذق در زمینه نفوذ بیگانگان هشدار داده‌اند، لذا با توجه به باز شدن فضای حضور مجموعه خارجی برای فعالیت‌ های مختلف در ایران، باید هوشیار‌تر عمل کنیم.
وزیر اطلاعات گفت: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه با عنوان و نام و نشان اطلاعاتی به ایران نمی‌آیند بلکه در پوشش های مختلف می‌آیند.
وی تاکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از اینکه اطلاعات روشنی از کشورمان ندارند در مضیقه هستند، عاجزند و تحقیر شده‌اند؛ لذا در پوشش فعالیت‌های عادی و صنعتی می‌خواهند از ایران اطلاعاتی بدست‌ آورند.علوی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری هشدار می‌دهند که مواظب نفوذ بیگانگان باشید به این معنی است که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید با این هشدار مقام معظم رهبری چندین برابر بر هشیاری خود اضافه کنند تا مواجه با نفوذ نشویم.وزیر اطلاعات در ادامه در توضیح فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ گفت: کلمه نفوذ را باید با وزن مناسب خودش بکار ببریم و طوری نشود ارزش و تاثیر آن را کاهش دهیم تا به مطلب پیش پا افتاده‌ای تبدیل شود.


ادامه مطلب ...
دو شنبه 27 مهر 1394برچسب: ورزشی, :: 20:59 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
پس از آن مسابقه سخت ترین لحظات دایی شروع شد، اینقدر سخت که مجبور شد برای کم کردن این فشار، یک سیلی به عادل فردوسی پور بزند!

 به گزارش گروه  وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دایی حرف هایی درباره واقعیت های تیم گفته بود اما شبکه سوم نتوانسته بود این حرف ها را پخش کند. به همین دلیل عادل شاهد خشم کاپیتان بود.
 
برانکو - علی دایی؛ این زوج شما را یاد چه اتفاقاتی می اندازد. شاید دم دستی چیزی که به ذهن تان حضور کند، مخصوصا به ذهن نسل جوان، بازی جمعه شب پرسپولیس و صبا در ورزشگاه آزادی است.

اما برای قدیمی ها برای آنها که سال هاست با فوتبال زندگی می کنند "برانکو – دایی” همه را به جام جهانی ۲۰۰۶ می برد، به ۹ سال قبل. در سال هایی که دایی همچنان در نوک حمله تیم ملی بازی می کرد و فشار بود که جوان ها پشتش هدر رفته اند.
 
حرف از این بود که دایی باید بازی نکند. شماره ۱۰ و کاپیتان اما می ایستاد و مبارزه می کرد. اتفاقا او همیشه در سخت ترین شرایط بهترین بود و تازه بعد از رفتنش همه فهمیدند چه گوهری در خط حمله تیم ملی بازی می کرد.
 



ادامه مطلب ...
از برج سازی تا صادرات نخود و کشمش
شغل دوم ورزشکاران و چهره‌های سرشناس؛ شکی وجود ندارد که دیگر خبری از شغل دوم نیست و باید گفت که با توجه به وضعیت مالی و قراردادهای خوبی که ستاره‌ها با تیم‌های مختلف ورزشی امضا می‌کنند، ورزش شغل دهم آنها به حساب می‌آید.
ورزشکاران ایرانی چه شغل‌های دومی دارند؟

: یکی بیزینس من است، یکی مغازه دارد و دیگری باشگاه بدنسازی. آن یکی برج سازی را ترجیح می‌دهد و بعضی از چهره‌های سرشناس در کار ترانزیت و صادرات نخود و کشمش هستند.

این روزها باشگاه‌های ورزشی، حتی باشگاه‌هایی که فوتبالی نیستند آنقدر به بعضی از ستاره‌ها پول می‌دهند که آنها بار هفت نسل خودشان را می‌بندند. البته با توجه به اینکه عمر دنیای قهرمانی کوتاه است، طبیعی است که آنها همین پولی را که می‌گیرند به کاری بزنند یا وارد دنیای تجارت شوند. دیگر زمان، زمان دهه پنجاه و شصت نیست که بازیکنان پس از یک و دو کردن دنده تاکسی شان دیر به سر تمرین برسند. دیگر زمان آن نیست که بازیکنان پیک موتوری باشند یا در مزرعه پدری شان در شهرستان کشاورزی کنند. امروزه عصر پول، تجارت و بیزینس است و هر ستاره‌ای بنا به درآمد و البته شم اقتصادی که دارد وارد این دنیای پر زرق و برق می‌شود.

در این گزارش نگاه کوتاهی می‌اندازیم به فعالیت‌های غیرورزشی ستاره‌های شاخص ایران؛ چه فوتبالی و چه غیرفوتبالی. خوشبختانه و با اوج گرفتن ورزش‌‌هایی مثل والیبال و بسکتبال، دیگر بازیکنان این دو رشته هم جزو متمولین ورزشی‌ها به حساب می‌آیند و گاهی اوقات رقم قرارداد بعضی از آنها بیشتر از ستاره‌های فوتبال است.
 
علی دایی
 
علی دایی مثل همیشه اول است. در فوتبال که همیشه پیشرو بود و در کار تجارت هم خصلت «اول بودنش» را دارد. دایی از همان زمانی که پول حرفه‌ای گرفت به وصیت پدرش عمل کرد و این پول را سرمایه گذاری کرد. خود دایی بارها در مصاحبه هایش گفته است: «حتی زمانی که در بایرن مونیخ بازی می‌کردم پول‌هایم را به پدرم می‌دادم، او برای من سرمایه گذاری می‌کرد و حالا نتیجه‌اش را دیده‌ام.» فروشگاه علی دایی در میدان منیریه تهران یادگار همان سال هاست. فروشگاهی که رفته رفته به یکی از چند نماینده معتبر برند دایی تبدیل شد. این حقیقت دارد که می‌گویند فوتبال شغل دهم علی دایی است. خرید و فروش مرسدس بنز و بی‌ام دبلیو، تولید پوشاک ورزشی، مغازه داری در نقاط مختلف شهر تهران و ... از شغل های مختلف آقای گل جهان است. شهریار فوتبال ایران در سال‌ قبل نمایندگی آدیداس و نایک را هم در تهران افتتاح کرد تا انحصار این دو برند معروف را هم در پایتخت ایران داشته باشد. بدون شک دایی در شغل‌ای دیگر هم مشغول فعالیت است و شرکای تجاری زیادی در جاهای مختلف دارد که این شغل های او کمتر رسانه‌ی شده است.
 
علی پروین
 
علی پروین یکی از آن قدیمی‌های فوتبال ایران است که اوضاع و احوالش به فوتبالیست‌های دهه 50 نمی‌خورد. او که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرد، به تیم ملی رسید و مربی شد، این شانس را داشت که در زمان تزریق پول به دنیای فوتبال هنوز در رأس کار باشد. پروین که همه قول و قرارهایش را در نمایشگاه معروفش می‌گذاشت، مغازه‌ای هم در میدان هفتم تیر به مانتوفروشی اختصاص داده بود. البته سرنوشت آن مغازه‌ها و مالکیت آنها امروز مشخص نیست؛ اینکه هنوز تحت تملک پروین است، فروخته شده یا اجاره داده شده است. خرید و فروش زمین و احداث دفتر بیمه هم از دیگر مشاغلی است که سلطان پرسپولیسی‌ها وارد آن شده است. البته او این روزها در فکر انجام یک سرمایه گذاری بزرگ دیگر است. پروین تصمیم دارد تا با کمک هدایتی و رویانیان بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را بخرد که این اتفاق فعلا یکسری گیرهای کوچک دارد.



ادامه مطلب ...
ورزش > فوتبال ملی - منصوریان هم به جمع کسانی پیوسته که دوست دارند علی دایی در بازی روز جمعه حاضر باشد.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين ؛ بحث آمدن يا نيامدن دايي به تيم ستارگان تمامي ندارد. بعد از اينكه خيلي ها از علاقه خود به حضور او گفتند و علي كريمي هم اعلام كرد برايش مهم نيست چه كسي در اين باري حضور پيدا مي كند، حالا منصوريان هم دوست دارد كه آقاي گل جهان را در كنار خود ببيند. منصوريان گفت: «از دايي خواهش مي كنم كه بيايد. او آقاي گل جهان است و همه ستارگانی که قرار است به ایران بیایند او را مي شناسند. من مطمئنم دایی و کریمی مشکلی با هم ندارند. گذشته ها را باید فراموش کرد.»

 

در آستانه ی روز خبرنگار علی دایی در صفحه اینستاگرام خود پیشاپیش این روز را به خبرنگاران تبریک گفتند.
شفاف: علی دایی ورزشکار و اسطوره فوتبال کشورمان در یک پست اینستاگرامی پیشاپیش روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت. همچنین وی در پست اینستاگرام خود یادی از خبرنگارانی که جان خود را در سانحه هوایی از دست دادند کرد و در این باره نوشت:
 
پيشاپيش روز خبرنگار را به همه زحمت‌کشان عرصه رسانه تبریک مى گويم و از مهدی نفر ، میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی که به علت سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند یادی مي كنيم.
 
تبریک علی دایی به خبرنگاران +عکس
ورزش > فوتبال ملی - کارلوس کروش و کریس رونالدو که هنوز با هم اختلاف دارند، به یک جشن عروسی دعوت شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکشنبه شب(فردا) مراسم ازدواج خورخه مندس و همسرش در شهر لیسبون پرتغال برگزار می شود. مندس دومین فرد پرنفوذ در فوتبال دنیا به حساب می آید که مدیر برنامه های اکثر ستارها و مربیان بزرگ فوتبال دنیاست. کریس رونالدو، دی ماریا، فالکائو، خوزه مورینیو، اسکولاری، کروش، نانی و... از جمله بازیکنن و مربیانی هستند که زیر نظر او کار می کنند. مندس در بزرگترین نقل و انتقال های تاریخ فوتبال دنیا نقش داشته و چهره ای بسیار معروف به حساب می آید.
طبیعی است که برای مراسم عروسی او مشتی از ستاره های فوتبال دنیا دعوت شوند. به گزارش رسانه های پرتغال، اکثر چهره های بزرگ فوتبال دنیا از جمله کروش و رونالدو به این مراسم دعوت شده اند. هیچ بعید نیست رونالدو و کروش که از جام جهانی 2010 با هم دچار اختلاف شدند، در این مراسم اختلاف و مشکلات را کنار بگذارند و با هم آشتی کنند.

 

برنامه رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

 برنامه کامل پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

 
به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و 16 تیم لیگ برتری از برنامه‌ رقابت‌های خود در این لیگ مطلع شدند. این در حالی است که به دلیل عدم صدور رای کمیته استیناف در مورد سقوط یا بقای باشگاه راه‌آهن از مسئولان دو باشگاه راه‌آهن و پیکان در این قرعه‌کشی دعوت به عمل آمده بود.
 
برنامه رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به شرح ذیل است.
 

هفته اول

سپاهان – استقلال خوزستان
 
صبای قم – استقلال اهواز
 
سیاه جامگان – استقلال
 
فولاد خوزستان – پیکان/راه‌آهن
 
تراکتورسازی تبریز - نفت تهران
 
ملوان بندر انزلی – ذوب آهن
 
سایپا – گسترش فولاد تبریز
 
پرسپولیس – پدیده خراسان
 
هفته دوم
 
گسترش فولاد تبریز – تراکتورسازی تبریز
 
پدیده خراسان – فولاد خوزستان
 
نفت تهران – صبای قم
 
ذوب آهن – سپاهان
 
استقلال خوزستان – پرسپولیس
 
پیکان/راه‌آهن – سایپا
 
استقلال اهواز – سیاه جامگان
 
استقلال – ملوان بندر انزلی
 



ادامه مطلب ...
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در پیامی کوتاه، ایران را برای هموطنانش توصیف کرد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این پیام آمده است:
 
نخستین برداشت من از ایران این است که همه به شکل شگفت‌انگیزی مهمان‌نواز هستند. همه با ما خیلی خوب بودند و تلاش مفرطی داشتند که مطمئن شوند ما تجربه خوبی در این سفر داشته باشیم.
 
من فکر می‌کنم که ما خیلی از این سفر لذت بردیم. این موقعیت را داشتیم که در شهر گشتی بزنیم، به برج میلاد رفتیم و اندکی در مورد تهران آموختیم و فکر می‌کنم این برایمان خیلی خوب بود و غذای خوبی هم در کوهپایه‌ تهران خوردیم.
 
ما دوست داشتیم این کارها را انجام دهیم زیرا همه می‌دانیم که چهره‌ای که رسانه‌ها از روابط ایران و آمریکا ترسیم کرده‌اند چندان دقیق نیست. احتمالا برای هر دو طرف همینطور است.
 
چیزی که من می‌دانم و آنچه از وقت گذراندن با تیم‌های ایران و آمریکا، پارسال و امسال آموخته‌ام این است که روابط بین ملت ایران و آمریکا به هیچ وجه بازتابی از روابط بین دولت‌هایشان نیست. مردم ایران مردمی عالی هستند که با ما با مهربانی رفتار کردند و فکر می‌کنم که ما هم همین رفتار را نشان دادیم چون آمریکا هم کشوری عالی با مردمی عالی است.
 
بله اینجا جای بسیار خوبی است و پیامی که ما به خانه می‌بریم این است: سفر بی‌نظیری بود و بسیار مشتاقیم که دوباره به اینجا بیاییم و فکر می‌کنم درک بهتری از آنچه داخل و خارج ورزشگاه می‌گذرد پیدا کرده‌ایم.
 
جان اسپراو
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 158239
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1