پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

برندگان در این مسابقه باید شب ها در تابوت های مزین شده بخوابند.
 
به گزارش تسنیم، شرکت Airbnb با طراحی مسابقه ای برندگان خود را به کام مرگ می کشد. در آستانه جشن هالوین برندگان در یک مسابقه تلویزیونی جایزه ای میبرند که کمتر کسی تمایل به دریافت آن را دارد. جایزه این شرکت کنندگان حضور در قلعه دراکولا در ترانسیلوانیای رومانی و صرف یک شام افسانه ای و سپس خوابیدن شبانه در تابوت های مخمل پوش است. بازدیدکنندگان از آین قلعه باید قوانین خاصی را رعایت کنند و از آوردن سیر یا ماده ای که بوی سیر را بدهد به داخل قلعه خودداری کنند. از دیگر قوانین این قلعه این است که ساکنانش نباید تا طلوع آفتاب پرده ها را کنار بزنند.
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر

 

دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی دریافتند چرا کشتی‌ها و هواپیماها در منطقه‌ای موسوم به مثلث برمودا ناپدید می‌شوند.

به گزارش فارس، این طور که اسناد ثبت شده نشان می‌دهد، تاکنون بیش از 75 هواپیما و صدها کشتی در مثلث برمودا ناپدید شده‌اند و دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز این اتفاق را کشف کرده‌اند.

مثلث برمودا در فضایی به وسعت 500 هزار کیلومتر در اقیانوس آتلانتیک شمالی واقع شده است و این طور که ادعا می‌شود، این نقطه از کره زمین برای قرن‌های طولانی کشتی‌ها و هواپیماها را در خود بلعیده است.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز مثلث برمودا را کشف کرده‌اند و علت اتفاقاتی که در این نقطه مرگبار از کره زمین رخ می‌دهد را می‌دانند. بررسی‌های جدید نشان داده است ابرهای شش‌ضلعی این منطقه که توفان‌های مهیب با میانگین سرعت 275 کیلومتر در ساعت ایجاد می‌کنند، عامل اصلی اتفاقات مثلث برمودا محسوب می‌شوند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

بررسی‌ها نشان داده است این افنجارهای هوایی برای تشکیل توفان‌های مهیب به قدری قدرت دارد که می‌تواند درختان را بشکند، کشتی‌ها را غرق کند و هواپیماها را به داخل اقیانوس بکشد.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

محققان در بررسی‌های بیشتر موفق به شناسایی ابرهای حجیمی شدند که در جزیره برمودا در نزدیکی این منطقه تشکیل می‌شوند و فضای 32 تا 88 کیلومتری اطراف مثلث برمودا را می‌پوشانند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دکتر «استیو میلر» متخصص هواشناس ماهواره‌ای در دانشگاه ایالتی کلورادو در این خصوص گفت: «ابرها در این منطقه به گونه‌ای هستند که هرگز نمی‌توان لبه‌های آنها را شناسایی کرد تا محل تشکیل این ابرها مشخص شود. در بیشتر موارد ابرها در این منطقه به صورت نامنظم پراکنده می‌شوند و عامل اصلی مرگبار بودن مثلث برمودا همین ابرها هستند».

مثلث برمودا هرآنچه که در ارتفاع 15 متری باشد را به طور کامل در خود می‌کشد و از نظر جغرافیایی بین جزیره باهاما و برمودا در کشور آمریکا واقع شده است. لازم به ذکر است نخستین بار «کریستوف کلمب» کاشف قاره آمریکا در سال 1492 میلادی در جریان عبور از این مسیر اعلام کرده بود که امواج عجیب را در آسمان این منطقه مشاهده کرده است

شنبه 1 آبان 1395برچسب: جاسوس, :: 22:45 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 ادعای فاکس نیوز:

چند روز پیش ایران جاسوس دو تابعیتی ایرانی آمریکایی، سیامک نمازی و پدر وی باقر نمازی، را به جرم جاسوسی به 10 سال حبس محکوم کرده است. فاکس‌نیوز ادعا کرده که دولت ایران در پی دریافت 1.7 میلیارد دلار از دولت اوباما در مقابل آزادی آمریکایی‌های زندانی در این کشور است.
 فاکس‌نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی سیامک نمازی زندانی دو تابیعتی در ایران است.
به گزارش میزان، فاکس نیوز در گزارشی ادعا کرده است که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی جاسوس دو تابعیتی در ایران است.
در این گزارش فاکس‌نیوز ادعا کرده است که دولت ایران در پی دریافت 1.7 میلیارد دلار از دولت اوباما در مقابل آزادی آمریکایی‌های زندانی در این کشور اقدام به دستگیری چندین نفر دیگر از آمریکایی‌ها کرده است.
این در حالیست که چند روز پیش ایران جاسوس دو تابعیتی ایرانی آمریکایی، سیامک نمازی و پدر وی باقر نمازی، را به جرم جاسوسی به 10 سال حبس محکوم کرده است.
پیش از این نیز جان مک‌کین سناتور ایالت آریزونای آمریکا طی اظهاراتی به انتشار ویدئوی دستگیری سیامک نمازی جاسوس دو تابعیتی ایرانی-آمریکایی واکنش نشان داد و گفت که ایران با این اقدام قصد ارعاب آمریکا را دارد.
شنبه 1 آبان 1395برچسب:کتابخانه, :: 22:42 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

در این کتابفروشی به راحتی میتوانید استراحت کنید. فروش کتاب در یک مغازه شهر پاریس به شیوه جالبی صورت می گیرد. کتابخانه شکسپیر شهر پاریس که  از سال 1919 افتتاح شده بود در جریان جنگ جهانی دوم توسط نازی ها بسته شد و بار دیگر به سال 1951 با شیوه جدید شروع به کار کرد.این کتابخانه با 6000 هزار جلد کتاب در طول عمر کاری خود حضور نویسندگان معروف زیادی را به خود دیده است: ارنست همینگوی، جیمز جویس و ... واکنون دیگر به یک جاذبه توریستی این شهر تبدیل شده است.
اما نکته جالب برای این کتاب فروشی حضور شبانه روزی دوستداران کتاب در این فضا است، بدین صورت که مشتریانی که  در طول روز به دیدن کتابها مشغول بوده اند اگر مایل باشند می توانند شب را در فضای در نظرگرفته شده به استراحت بپردازند و خواب راحتی را در این فضا تجربه کنند. اتاقی برای نویسندگان، محلی برای گفتگو و بحث پیرامون مسائل ادبی، اتاقی برای موسیقی و در نهایت شش تخت برای خواب فضای داخلی این  کتابفروشی را تشکیل می دهد. 
تمامی خدمات این مجموعه فرهنگی رایگان است بازدیدکننده ها می توانند بدون پرداخت حتی یک دلار از امکانات در نظر گرفته شده استفاده کنند. تنها ارسال رزومه ای یک صفحه ای از خود و خواندن یک کتاب در طول حضور خود برای حضور در این مکان کافی است.
یکی از صاحبان کتابفروشی شکسپیر طی این سالهای حضورش اقدام به نوشتن کتاب خاطراتی کرده و برخی از رزومه های عنوان شده را  ذکر کرده و به انتشار رسانده است.
شعار این کتابفروشی نیز در نوع خود خاص است: با غریبه ها مهربان باشیم شاید آنها فرشته ای در لباس مبدل باشند.
تعداد بازدید کنندگان که شامل مهاجران بسیاری نیز است تا کنون به 30 هزار نفر رسیده است. در این بین اقامت بازدید کننده ای به مدت هشت سال شاید از عجیب ترین اتفاقات این کتابفروشی بوده است. وی این همه سال را در میان این فضا زندگی کرد و دیگر عضوی از این فضا شده بود.
 
داخل این کتابفروشی می توانید بخوابید + تصاویر////تنها هتل کتابخانه دنیا + تصاویر
 
 
 
داخل این کتابفروشی می توانید بخوابید + تصاویر////تنها هتل کتابخانه دنیا + تصاویر
 
داخل این کتابفروشی می توانید بخوابید + تصاویر////تنها هتل کتابخانه دنیا + تصاویر


ادامه مطلب ...

 

مردم منطقه اسوای استان کامپونگ تام کامبوج رتیل را به عنوان یک وعده غذایی استفاده می کنند. مردم این منطقه معتقدند خوردن رتیل برای درمان سنتی اختلالات تنفنسی و کمردرد مؤثر است.
مردمانی که رتیل می‌خورند
مردمانی که رتیل می‌خورند
مردمانی که رتیل می‌خورندنشانه ها و به اشتراک
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید


ادامه مطلب ...

 

تصویری جدید از حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح ایرانی که این روزها در سوریه به سر می برد منتشر ش
عکس/ جدیدترین تصویر از حاتمی‎کیا در سوریه 
 
عکس/ جدیدترین تصویر از حاتمی‎کیا در سوریه

 

 

اس آر 9 محصولی از کمپانی چینی Zotye Auto که شباهت عجیبی! به شاسی بلندهای پورشه دارد. موبنا - اس آر 9 محصولی از کمپانی چینی Zotye Auto که شباهت عجیبی! به شاسی بلندهای پورشه دارد. 
 
کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس


کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس


کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس

کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس

کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس

 

مدیر اجرایی نشر بروج از توزیع ترجمه عربی این اثر همزمان با راهپیمایی اربعین خبر داد.
سیدصفر صالحی، مدیر اجرایی نشر بروج، در گفت‌وگویی گفت: قرار است ترجمه کتاب «من زنده‌ام» به زبان عربی در مسیر راهپیمایی اربعین توزیع و در دسترس علاقه‌مندان به خاطرات دفاع مقدس در این کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: کار ترجمه عربی این اثر برعهده علی گنجیان و مسعود اسعدی بوده و علاوه بر این، ترجمه انجام شده نیز در عراق مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن رفع شده است.
سال گذشته برای نخستین‌بار ترجمه عربی این اثر در راهپیمایی اربعین توزیع شد که مورد توجه علاقه‌مندان بسیاری قرار گرفت. امسال قرار است این اثر در شمارگان بیشتر و به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار گیرد.
«من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع مقدس است که از دوران کودکی راوی در آبادان آغاز می‌شود و تا دوران اسارت و پس از آن ادامه می‌یابد. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا دوران اسارت را از نظر یک زن روایت کند؛ سختی‌ها و نحوه برخورد چهار زن اسیر در جنگ با مشکلات و بعثی‌ها بر جذابیت کتاب افزوده است.
«من زنده‌ام» از سوی انتشارات بروج منتشر شده و در ایران نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفت.
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 158247
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1