پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
محققان در جدیدترین تحقیقات خود ۵ دلیلی را که فیس‌بوک باعث تخریب زندگی زناشویی و ذهن افراد می‌شود، عنوان کردند.
اثرات مخرب شبکه های اجتماعی

اثرات مخرب شبکه های اجتماعی

به‌تازگی محققان دانشگاه شیلی دریافتند که گذراندن زمان در شبکه‌های اجتماعی باعث تخریب زندگی زناشویی و همچنین، بروز افسردگی در افراد می‌شود.تحقیقات اخیر در زمینه نقش کامپیوتر در رفتار انسانی نشان می‌دهند که میزان طلاق و جدایی در افرادی که زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند به‌مراتب بیشتر از افرادی است که زندگی را بدون شبکه‌های اجتماعی تجربه می‌کنند.

 

19 شهريور 1393برچسب:, :: 21:34 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
 

 حیدری امیر سرافراز ایران من:

داعش عددی نیست که به خاطرش آماده باش بدهیم

افسران - امیر سرتیپ کیومرث حیدری سردار سرافراز ایران من: داعش عددی نیست که به خاطرش آماده باش بدهیم
19 شهريور 1393برچسب:, :: 21:34 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
 

     افسران - هر چه زمان می گذرد...

 

چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب: اجتماعی- پاتوق کده, :: 9:28 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب: مذهبی-پاتوق کده, :: 8:0 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

بعضی کارها مثل لیمو شیرین هستند اولش شیرینه

اما بعد از گذشت مدت کوتاهی تلخ میشه

درست مثل گناه اولش باعث شادی و لذت

اما تا آخر عمرت باید جواب اون گناهت رو بدهی...


برچسب‌ها: روزعسل, گناه, قرائتی
جمعه 7 شهريور 1393برچسب:حدیث, :: 9:37 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

آپلود آهنگ,آپلود فایل,آپلود عکس

جمعه 7 شهريور 1393برچسب:اسراییل, :: 9:34 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
 
سقوط پهباد جاسوسی اسرائیل
سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:بدون شرح عاشقی پاتوق کده , :: 11:34 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

افسران - بدون شرح عاشقی

طلاق یوسف مرادیان و سارا خویینی‌ها

طلاق های پر سر و صدا در سینمای ایران +تصاویر

 

طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری

طلاق های پر سر و صدا در سینمای ایران +تصاویر

سایرتصاویر مرتبط با بازیگران در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:شعر - پاتوق کده, :: 7:27 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
علی میرزایی، در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی، شعری طنز سروده است:


گر منتقدی باش، ولیکن به جهنم

اشک تو چکیده‌ست به دامن؟ به جهنم!

دلواپس فردای وطن گشت برادر؟

زخم است به جان وی و بر تن؟ به جهنم!

صلحی که نمودیم، نیارزد به پشیزی

کوبیدن آب است به هاون؟ به جهنم!

ما پسته خورانیم، شما غصه خورانید

در شهر گرانی شده؟ اصلاً به جهنم!

ماشین چو گران است، مکدر شده باشم

ماندید چو در له‌شده آهن، به جهنم!

ما جمله دل‌آرام، شدیداً همه شادیم

بشنید کسی مطلب موهَن؟ به جهنم!

اندر صف ناجور سبد له‎شده‎گانید

کم آبی و کم نانی و کلاً به جهنم!

تعلیق شد آنگونه اگر هسته‌ایِ ما

بشنو تو زمن فوری و آناً، به جهنم

ای کاسب تحریم، تو سرهنگی و اکنون

هم نیست کسی البته ایمن؟ به جهنم!

شد زندگی‌ات لنگ؟ نه این گفته دروغ است

حیف است اگر نشنوی از من، به جهنم!

ما جمله چنینیم، لذا معتدلانیم

گویم به شما البته جمعاً، به جهنم!
 
 
بعد از صحبت‌های این خبرنگار در مخالفت با طرح جداسازی کارمندان، موجی علیه اظهارات او در شبکه های اجتماعی به راه افتاد.

 صراط" - روز چهارشنبه هفته گذشته روزنامه اصلاح طلب شرق مصاحبه ای حاشیه ای را با مرتضی طلایی از حامیان قالی باف در شورای شهر منتشر کرد که غیر از مصاحبه که قرار بود محکمه ای برای طرح تفکیک جنسیتی باشد، به مطلب حاشیه ای نیز پرداخته شد.

خبرنگار جنجالی روزنامه اصلاح‌طلب کیست؟
فاطمه جمالپور در رسانه ها بیشتر با این تصویر شناخته می شودخبرنگار جنجالی روزنامه اصلاح‌طلب کیست؟



ادامه مطلب ...

دوستم تازه ماهواره خریده بود. بهش گفتم برا چی رفتی ماهواره خریدی؟ مگه نمیدونی چقدر بدآموزی داره؟ جواب داد : ما فقط شبکه های خوب ماهواره رو نگاه می کنیم و شبکه های بدش رو قفل گذاشتیم.

گفتم چرا داری خودت رو گول میزنی؟ یعنی وقتی شیطان اومد تو جلدت شبکه های بدش رو باز نمیکنی؟ اصلاً مگه شبکه خوبی هم داره که شبکه های بدش رو قفل کردی؟

جواب داد : بله شبکه های مستندش خیلی خوبن. گفتم خب ماهم شبکه مستند داریم. جواب داد : شبکه های ورزشی خوب داره. گفتم خب ماهم شبکه ورزشی داریم. گفت : فیلم های خوبی پخش میکنن. گفتم ماهم شبکه پخش فیلم داریم.

هر شبکه ای که گفت ما تو ایران خودمون هم داشتیم. دیگه نتونست حرفی بزنه بهش گفتم : دیدی تو دنبال کانال خوب نیستی.

ما فقط شبکه های خوب ماهواره رو نگاه می کنیم

دوسه هفته بعد متوجه شدم حجاب خانم دوستم خیلی عوض شده و دیگه چادر به سر نمیکنه که هیچ حتی لباس های زننده هم می پوشه. دوستمم دیگه دور و ور مراسم های مذهبی رو خط کشیده بود و دیگه خبری ازش نبود. پیش خودم گفتم تازه اولشه.

به یکسال نکشید که دوستم از خانمش جدا شد. گویا قضیه اینجوری بوده که دوستم و خانمش هروقت باهم میرفتن بیرون خانمش گلایه می کرده که چرا دوستم همش به دخترای مردم بد نگاه می کرده و یا دوستم همش به خانمش گیر میداده که چرا اینقدر موبایل تو دستش هست و مشخص نیست باکی داره صحبت می کنه و به کی داره پیامک میزنه.  

اما ماجرا هی بدتر می شده و دوستم با دختر های نامحرم بدنام رفت آمد داشته و خانمش هم بعضی وقت ها دیروقت میومده خونه با آرایشی بد و لباس هایی زننده.

باز به خودم گفتم به قول خودشون فقط قرار بود شبکه های خوب ماهواره رو نگاه کنن پس چی شد؟

روزی روزگاری پادشاه معلوم الحالی بود که به دوختن و پوشیدن لباس های تازه خیلی علاقه داشت. برای همین دستور داد هرکس بهترین لباس رو براش بدوزه پاداش خوبی به اون خیاط بده.

خیاطی که از ظلم های پادشاه خسته شده بود و میخواست درس خوبی به پادشاه بده به قصر رفت و گفت من میتونم لباسی بدوزم که فقط آدم های باهوش بتونن ببینن و آدم های احمق نمیتونن اون لباس رو ببینند.

پادشاه وقتی دید ازین طریق میتونه آدم هارو تشخیص بده دستور دوخت این لباس رو به خیاط داد. خیاط هم شروع به دوختن لباس کرد اما هیچکس نمیتونست این لباس رو ببینه.

وقتی کار دوخت لباس تموم شد خیاط لباس خیالی خودش رو برد و تن پادشاه کرد. اما چون هیچکس دوست نداشت بهش بگن احمق شروع به تعریف و تمجید کردند اما در حقیقت لباسی به تن پادشاه نبود و اون لخت لخت بود.

هرکس ساپورت نپوشه احمقه!!!

حالا از اون ماجرا چندین سال می گذره و خیاط هایی برای بلهوسی و لذت بردن از ناموس یک ملت لباس هایی دوختن بسیار تنگ و زننده و به بهانه مد و باکلاس بودن جوری وانمود کردن که هرکس ازین لباس ها رو بپوشه خیلی فهمیده و عاقل و با کلاسه و هرکسی که نپوشه احمق و امل هست.

عده ای احمق مثل همون پادشاه که این لباس هارو می پوشند از سوی اون هایی که به دنبال بلهوسی و لذت بردن هستن و نمیخوان کسی بهشون بگه احمق مدام مورد تمجید قرار می گیرند و عده ای هوشیار و فهمیده هم که این لباس ها رو نمی پوشند از سوی همون احمق ها متهم به بی کلاسی و امل بودن می شوند.

پیامبر اکرم (ص)هلاکت زنان امت من در دو چیز سرخ است:یکی طلا و دیگری لباس های نازک و بدن نما. (شیخ مفید، امالی)

پ,ن : خب حالا شما مثل همون پادشاه احمق هستین یا ...؟

 

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون نتایج منفی مشخصی برای اسرائیل داشته است. پس از این هرچه مدت درگیری افزایش می‌یابد عمق تأثیر این نتایج بیشتر خواهد شد و ما در ابتدا یک گزاره را بیان کنیم و آن اینکه ادامه نبرد شدیدا به زیان رژیم اسرائیل خواهد بود. این زیان و خسران در حیطه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشهود است.

نوشته حال حاضر در مورد ضعف‌های رژیم صهیونیستی و زیان‌های متحمل از آن در ازای جنگ غزه تا کنون، نگاشته شده است.

خلاصه

نکته قابل توجهی که وجود دارد،  هر چهار موضوع بیان شده (نبود عمق استراتژیک، شکنندگی صنعت گردشگری، مهاجرت معکوس جمعیت و عدم مشروعیت) مشکلاتی است که در ذات رژیم صهیونیستی خوابیده است و با هر جنگ تازه‌ای بیدار می‌شود و مسئولان اسرائیل، به هیچ وجه خواستار طولانی شدن هیچ جنگی نیستند  و در همین چند روز ناقوس  شکست و از  هم پاشیدگی ماشین جنگی  آنها بصدا در آمده و به همین دلیل رژیم صهیونیستی پس از طرح پیشنهاد آتش‌بس مصر، بی‌درنگ و سریع آن را پذیرفت. این رژیم به هیچ وجه تحمل جنگ طولانی مدت را  هم به دلیل ساختار نظامی اش و هم به دلیل  پایین بودن آستانه تحمل ساکنین  فلسطین اشغالی ،ندارد و گروههای مقاومت باید به این موضوع به خوبی توجه داشته باشند  وبا تدابیر هوشمندانه جنگ فرسایشی با این رژیم کودک کش رادنبال کنند.



ادامه مطلب ...

http://kazemloo.persiangig.com/other/98617071538355052532.jpg

 مجادلة طبّی خواندنی امام صادق علیه السلام با يك طبيب هندي 

ربيع حاجب مي‌گويد: روزي طبيبي هندي در مجلس منصور كتاب طب مي‌خواند، در حالي كه امام صادق علیه السلام در آنجا حضور داشت. چون از قرائت مسائل طب فراغت يافت، به امام ششم علیه السلام گفت: دوست داري از دانش خود به تو بياموزم؟

حضرت فرمود: «نه، زيرا آنچه من مي‌دانم از دانش تو بهتر است. » طبيب پرسيد: تو از طب چه مي‌داني؟

 

برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

18 مرداد 1393برچسب:, :: 23:57 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
همرزمان عزیز  دقت کنید :
گروهک تروریستی منافقین  در تلاش خائنانه ای جدید برای شناسائی عناصر فعال بسیج (مذهبی ) به راه اندازی سایت " حریم شیعه " اقدام نموده و  ادعای سازماندهی فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد جهت اعزام به عراق و مقابله با داعش نموده است که در بررسی های دستگاه امنیتی مشخص شده سرور این سایت در آلمان است و متعلق به گروهک منافقین می باشد پس مواظب باشید و از مراجعه  ثبت نام خودداری نمائید.


 

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.  

برخی از این شبکه های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس وامریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.


بر اساس این گزارش، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند.

اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبلیغ وترویج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.

منبع: روابط عمومی وزارت اطلاعات

به گزارش سرویس بین المللی جام نیوز روزنامه المنار نوشت: سرویس های جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا با کمک سرویس جاسوسی ارتش اسرائیل معروف به «  8002 »  در حال عملی کردن طرح هایی برای  جنگ سایبری علیه ایران، سوریه و حزب الله هستند.  این روزنامه فلسطینی در ادامه می نویسد: این سرویس های  جاسوسی از به دست آوردن اطلاعات زیادی در خصوص برنامه های هسته ای ایران خبر دادند. همکاری سرویس های  جاسوسی اسرائیل و آمریکا بر برنامه های هسته ای ایران متمرکز شده است و در کنار این ماموریت اطلاعات مربوط به رهبران سوریه و تلاش های هسته ای  این کشور و همچنین اطلاعات مربوط به حزب الله لبنان و بر نامه های نظامی آنها را رصد می کنند و در اختیار هم دیگر قرار می دهند.

 این سرویس های جاسوسی که همواره در حال تبادل اطلاعات با موساد و سیا هستند کلیپ هایی مربوط به نیرو گاه های هسته ای ایران و رزمندگان سپاه پاسداران را در اختیار هم دیگر قرار داده اند و عملیات جنگ الکترونیکی  بر علیه ایران راه انداخته اند.  

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ روزنامه آمریکایی ورلد تریبیون فاش کرد شبکه‌هایی در کویت وجود دارند که هزینه مالی گروه داعش را در عراق و سوریه تامین می‌کنند. این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا تاکید کرد کویت از جمله کشورهای عربی است که بخش زیادی از هزینه مالی داعش در عراق و سوریه از داخل این کشور تامین می‌شود. تاکنون این وزارتخانه سه نفر از فعالان عرب در کشورهای حوزه خلیج فارس را شناسایی کرد که از داعش حمایت مالی می‌کنند.

«دیوید کوهین» از معاونان وزارت خزانه داری گفت: ما و شرکای بین المللی ما، از جمله کشور کویت، نیاز به آن داریم تا جدی‌تر با منابع درآمدی تروریست‌ها مقابله کنیم. ورلد تریبیون نوشت: حامیان مالی القاعده از اینترنت و فناوری‌های دیگر برای جمع آوری پول استفاده می‌کنند.

«شافی العجمی» و «حجاج العجمی» از جدید‌ترین چهره‌هایی هستند که از داعش حمایت مالی می‌کنند. این دو در کویت اقامت دارند و با جبهةالنصرة در سوریه که وابسته به القاعده است در ارتباطند. «عبدالرحمان العنزی» نیز دیگر حامی مالی داعش است. دیوید کوهین می‌گوید: شافی العجمی، حجاج العجمی و عبدالرحمان العنزی از افرادی هستند که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تروریست‌ها در سوریه و عراق پول جمع آوری می‌کنند.

عمر الشیشانی رهبر چچنی داعش و حجاج العجمی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، تامکت یا همان جنگنده‌های اف14 که ساخت کشور آمریکا هستند، امروزه با گذشت سالیان دراز از زمان تولیدشان، همچنان در زمره بهترین جنگنده‌های جهان به شمار می‌روند.
هم‌اکنون فقط ایران و آمریکا به‌طور رسمی، تنها دارندگان این جنگنده در جهان به شمار رفته و تکنولوژی این جنگنده‌ها را در اختیار دارند. ماجرای خرید 80 فروند جنگنده اف14 به دوران رژیم شاه و قبل از وقوع انقلاب اسلامی باز می‌گردد. ایران آن زمان توانسته بود از آمریکا 79 فروند از مجموعه سفارش 80فروندی تامکت‌ها را تحویل گرفته عملیاتی کند. یک فروند باقی‌مانده نیز بعد از وقوع انقلاب اسلامی جزو اموال مصادره شده ایران در آمریکا به حساب آمده و هرگز به ایران تحویل داده نشد.

این جنگنده‌ها از آنجایی که قدرت بالایی در رهگیری، شناسایی و درگیری هوایی دارند، جزو جنگنده‌های بسیار قدرتمند آن روزها و البته حال حاضر جهان به شمار می‌روند. یکی از مهمترین مأموریت‌های اف14های ایرانی در جریان جنگ تحمیلی بود، آنجایی که این جنگنده‌ها توانستند نقش بسزایی در فروپاشی تقریباً کامل نیروی هوایی ارتش عراق داشته باشند به‌طوری که طبق اطلاعات منتشره، در جریان تهاجم عراق به ایران، فقط اف14های ایرانی توانسته بودند بیش از 150 فروند از جنگنده‌های میگ، سوخو و . . . متعلق به ارتش عراق را منهدم کنند که این آماری بی‌نظیر از میزان آمادگی این جنگنده‌هاست.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ تروریست‌های داعش صبح امروز ـ پنج‌شنبه ۱۶ مردادماه ـ عملیاتی را تحت عنوان نبرد تصرف پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در منطقه «عین عیسی» شهر الرقه آغاز کردند این درگیری‌ها همچنان نیز ادامه دارد. داعش این عملیات را با استفاده از ۳ کامیون بمبگذاری شده آغاز کرد که ۲ دستگاه از آن‌ها پیش از رسیدن به مقر لشکر از سوی نیروهای این پایگاه منهدم شد، اما سومین دستگاه کامیون در نزدیکی دروازه مقر لشکر منفجر شد.

منابع میدانی سوری در پایگاه ۹۳ ارتش سوریه درباره این حمله تاکید کردند که نیروهای سوری مستقر در این پایگاه موفق شدند، حمله این گروه تروریستی تکفیری را دفع کنند. دیده‌بان حقوق بشر مخالف سوریه امروز اعلام کرد در حمله افراد مسلح داعش به پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در شهر الرقه دست کم ۲۷ نظامی سوری کشته شدند.

عناصر تکفیری داعش پس از کشتن سربازان سوری تعدادی از آنان را سر بریدند. درگیری‌ها همچنان اطراف پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در منطقه عین عیسی ادامه دارد و ۱۴ تکفیری داعش نیز به هلاکت رسیده‌اند. پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در واقع لشکر تانک‌هاست و شمار سربازان موجود در آن ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر گزارش شده به اضافه ده‌ها سرباز پایگاه ۱۷ ارتش سوریه در رقه که پیش از تصرف توسط گروه تکفیری داعش موفق به خروج از مقر این لشکر و به لشکر ۹۳ ملحق شدند.

 

18 مرداد 1393برچسب:, :: 23:57 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

به غزه بنگر...گریه نکن!
دعا کن...!
علی(ع)هنوز در محراب است...شمشیرت را بردار و بر فرق جهالت بکوب!
انقدر محکم که دیگر هیچ پیشانی پینه بسته ای جرات نکند بر فرق عدالت بکوبد...


ای وارث ذوالفقار مولا برگرد/ای نور دو چشم ال طاها،برگرد/
ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس/ای منتقم حضرت زهرا،برگرد...
اللهم عجل لولیک الفرج...
سلامتی و تعجیل ظهور مولایمان ذکر 3صلوات التماس دعا...

 

 
18 مرداد 1393برچسب:, :: 23:57 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

وقتی در مقابل کشتار همنوعت سکوت کنی چه فرقی با حیوان داری ؟


 
 يک نظر

حجاب علاوه بر ارزش فرهنگی و دینی خود می تواند بیانگر تفاوت ها باشد. تفاوت کسانی که بر حفظ کرامت خویش تاکید دارند با آنهایی که آسان تر از کنار این موضوع می گذرند. با این حال تجربه پوشش کامل اسلامی یا همان چادر نشان می دهد که نه محدودیتی در کار است. نه حصار و نه زیر و روشدنی در ظاهر. یک تجربه که شاید برای همه ما با حضور در بقاع متبرکه رخ دهد.
صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 22 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 677
بازدید کل : 158254
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1