پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 

دیدارخانواده‌های‌ شهدای‌مدافع‌‌حرم با رهبر انقلاب

 
 جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام روز دوشنبه اول آذرماه سال جاری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 
 

 

مشاور امنیت ملی دولت آینده آمریکا، اظهارات توهین‌آمیزی را علیه پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم مطرح کرده است.
،به نقل از شبکه العالم، «مایکل فلین» ژنرال بازنشسته که از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی در نظر گرفته شده، دارای عقاید ضد اسلامی شدیدی است به حدی که پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) و کتاب آسمانی قرآن را مانعی برای مدرن شدن خاورمیانه و بشریت می‌داند. 
ژنرال فلین پیشتر با بیان اینکه «هراس از مسلمانان، عقلانی است» و دین مبین اسلام را یک «سرطان» توصیف کرده بود.
به نوشته وبگاه خبری تحلیلی «لوب‌لاگ» در ویدئویی تازه منتشر شده از فلین، صحبت‌هایی از او ضبط شده که بدین شرح است: «هزار سال قبل، جهان عرب می‌توانست تمام جوایز نوبل را برنده شود، سپس این مرد، محمد، وارد عرصه شد. صادقانه بگویم، ما با متنی (قرآن) باستانی سر و کار داریم که (امروزه) کمک کننده نیست و جامعه‌ای که بر اساس آن متن زندگی می‌کنند. این جامعه (مسلمانان) نمی‌تواند به مدرنیته دست یابد و (جامعه‌ای) مدرن شود.»
وی اغلب خواستار تغییرات و تحریف اسلام شده و از «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر بخاطر سرکوب جنبش «اخوان المسلمین» تقدیر کرد. او در ادعاهایش صراحتا چهره شاخص اسلام و آموزه‌های آن را مانعی برای پیشرفت در خاورمیانه می‌داند.
گزینه مشاور امنیت ملی ترامپ قوانین و احکام اسلامی (شریعت) را خطری برای قوانین آمریکایی دانسته و می‌گوید: «آن‌ها (مسلمانان) می‌خواهند سیستم جهانی را برمبنای دیدگاه شریعت که مانع آزادی عقیده، انتخاب و دیگر آزادی‌هاست، تحمیل کنند. شریعت یک قانون خشن است که در اعتقادات وحشیانه دفن شده است.»
روز گذشته ۵۳ گروه حقوقی طی نامه‌ای از ترامپ خواستند فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب نکند زیرا او «جاه طلب» بوده و تعیین او به این سمت، به جایگاه آمریکا در جهان آسیب خواهد زد.

 

شهردار تهران با تأکید بر اینکه امروز هم با حرف کارها پیش نمی‌رود، یادآور شد: امروز دغدغه مردم اشتغال و وضعیت معیشتی آنهاست.
 محمد باقر قالیباف شهردار تهران عصر امروز (سه‌شنبه، 16 آذر) در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در تالار ابوریحان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی که جلوی آزادی بیان را بگیرد خلاف عقل و قانون عمل کرده و هرکسی که بخواهد جلوی افشاگری را بگیرد، اشتباه کرده است. مشکلات و معضلات کشور با سخنرانی له یا علیه این و آن حل نمی‌شود.
وی افزود: بدون شک اهمیت 16 آذر آن هم بعد از کودتای ننگین 28 مرداد که دولت ملی این کشور را ساقط کردند، بسیار مهم است. دانشجویان در فضای خفقان مقابل آن بیگانه ایستادند و خون خود را تقدیم آزادی این ملت کردند؛ اهمیت این مسئله بر کسی پوشیده نیست.
شهردار تهران با یادآوری اینکه 16 آذر برای همیشه در تاریخ مانده است، گفت: من یک روستازاده هستم و از آن روزی که ما در روستا بودیم باید بیل می‌زدیم و میوه‌ها را جمع می‌کردیم و با حرف میوه‌ها جمع نمی‌شد و کارها جلو نمی‌رفت همان‌طور که با حرف انقلاب پیش نرفت و نمی‌رود.
قالیباف خاطرنشان کرد: به دوران دفاع مقدس که نگاه می‌کنیم در آن دوران نیز امورات با حرف پیش نرفت بلکه با عمل پیش رفت یعنی مردم در میدان جنگ حضور پیدا کردند و جنگیدند و از رجزخوانی صدام و تجهیزات جنگی غرب و شرق نترسیدند.
وی با تأکید بر اینکه امروز هم با حرف کارها پیش نمی‌رود، یادآور شد: امروز دغدغه مردم اشتغال و وضعیت معیشتی آنهاست.
شهردار تهران با اشاره به وضعیت اجتماعی کشور در دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، محیط مدرسه، حاشیه شهرها و بحث طلاق گفت: 33درصد جمعیت اطراف ما امروز حاشیه‌نشین هستند.
وی ابراز کرد: امروز با واردکردن محصولات مختلف کار جوانان کشورهای دیگر را آباد می‌کنیم از این رو برای پیشرفت کشور نیازمند این هستیم که دغدغه مسئولین با مردم یکی شود.
قالیباف با تصریح بر "اگر انقلابی هستیم باید به‌دنبال کار و معیشت مردم باشیم"، افزود: اگر می‌خواهیم راه شهدا تداوم پیدا کند باید خوب کار کنیم.
 
 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 آذر 1395برچسب:قوه قضاییه, :: 22:30 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد
محسنی‌اژه‌ای گفت:برادر رییس قوه‌قضاییه مورد سوال بود.رییس قوه دستور داد هیچ ملاحظه‌ای درباره برادر من نکنید.دستور داد درباره برادر دیگرش که مسایلی براساس گفته‌های آقای احمدی نژاد و مرتضوی مطرح بود بررسی کنید و اگر جرمی اتفاق افتاده ملاحظه نکنید.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای ضمن گرامیداشت روز دانشجو و شهدای دانشگاه ها در همه عرصه ها اظهار کرد: ما در برخی مقاطع تاریخ شاهد اتفاقاتی هستیم که زنده نگاه داشتن آن مقطع، موضوعیت پیدا می کند. یکی از آن مقطع ها، روز 16 آذر سال 32 است.

وی با اشاره به خصوصیات نهضت دانشجویی گفت: بسیاری از دانشجویان ما در قبل و بعد از انقلاب به شهادت رسیدند اما چرا 16 آذر را زنده نگه می داریم و احترام خاص قائل هستیم. 16 آذر مبارزه با نفوذ و سلطه بیگانه و هر نوع ظلم داخلی و خارجی و خواستن عدالت بود. ضرورت مبارزه با ظلم و ظالم در همه مقاطع تاریخی وجود دارد و باید وجود داشته باشد. مبارزه با سلطه و نفوذ استکبار و بیگانه چیزی نیست که فقط در یک مقطع خوب باشد. عدالت‌خواهی و عدالت‌گستری چیزی نیست که در یک مقطع مفید و در یک مقطع غیر مفید باشد.

معاون اول قوه‌قضاییه گفت: امروز دانشجوی دانش‌پژوه، بصیر و شجاع و انقلابی و خستگی ناپذیر ماست که می‌تواند بسیاری از کژی‌ها را راست کند. امروز دانشجوی بصیر است که می‌تواند از بسیاری از مفاسد و مظالم و رذائل انسانی جلوگیری کند. ما از دانشجوی عزیزمان غیر از این توقع نداریم که بگوید، بنویسد و بایستد و فریاد بزند.

محسنی‌اژه ای با بیان اینکه امروز وقتم را آزاد کردم تا به سوالات شما پاسخ بدهم خاطرنشان کرد: امروز دشمن ما روی دو چیز فوق‌العاده سرمایه‌گذاری می‌کند؛ نخست نفوذ در جهت تاثیر بر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران و دوم تخریب روحیه مردم به ویژه جوانان. امروز تلاش دارند که هم جنایت‌های شیطان بزرگ را در ذهن ما به فراموشی بسپارند و حساسیت ما را نسبت به جنایت‌های آمریکا کم کنند.

سخنگوی قوه‌قضاییه درباره حساب‌های قوه‌قضاییه گفت: امروز یک هجمه سنگینی علیه قوه قضاییه است و این دلایل مختلفی دارد و یکی از دلایل آن است که مفسدین و نفوذی‌ها به این نتیجه رسیدند که قوه قضاییه قدرت برخورد با آنها را پیدا کرده است. یک وقتی می‌گفتند چرا با آفتابه دزدها برخورد می‌کنید اما امروز می توانید ببینید که چه کسانی زندان هستند. برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و رییس قوه به طور مشخص دستور داد که هیچ گونه ملاحظه درباره برادر من که دارای پرونده است نکنید. دستور دادند درباره برادر دیگرشان که مسایلی مطرح شده بود، آنچه را که آقای احمدی نژاد و مرتضوی گفتند، بررسی کنید و اگر جرمی اتفاق افتاده ملاحظه نکنید.

وی ادامه داد: یکی از افراد پر قدرت مالی و سیاسی و سابقه تاریخی هاشمی رفسنجانی است. یک وقتی می‌گفتند باور نمی‌کنیم بستگانش ایشان زندانی شوند. شما ملاحظه کردید همزمان دختر ایشان در زندان و پسر ایشان در بازداشت موقت بود و دختر دیگرش مورد اتهام قرار گرفته بود و در رفت و آمد به دادسرا بود. در دولت سابق که هنوز روی کار بود و به قوه قضاییه فشار می آورد، نسبت به افرادی که اتهام داشتند، قوه قضاییه کوتاهی نکرد. وقتی که آقای رحیمی هنوز معاون اول بود، بیش از 10 جلسه مورد تحقیق قرار گرفت و برخی جلساتش سه الی چهار ساعت طول می کشید.

محسنی‌اژه ای ادامه داد: احمدی‌نژاد در تحقیق از معاون اجرایی خود به شدت مخالف بود اما قوه قضاییه کوتاه نیامد. یک وقتی پیش آمد آقای خاتمی که رییس جمهور بود گفت «شنیدم که شما حکم اختلاس فلان مدیر ما را تایید کردید؛ آخر فلان مبلغ اختلاس است؟» گفتم سر مبلغ اختلاف دارید یا اصل اختلاس؟ گفتم قانون گفته است که در جواب گفت «این قانون، قانون بیخودی است».

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: در این دولت هم بسیاری از افراد هستند تحت تعقیب قرار می گیرند و اگر اسناد و مدارک علیه‌شان باشد، قوه قضاییه کوتاه نمی آید. در همین هفته های اخیر یکی از معاونان رییس جمهور که مطلبی را درباره یکی از روستاها گفته بود، در دادگاه بدوی محکوم شده اما چون قطعی نشده از بیان اسم معذورم.
حقیقتِ آنچه به عنوان افتخار بیان شد
اگر منظور رئیس جمهور بودجه عمرانی محقق شده بوده نه مصوب، که در این خصوص باید گفت، مقایسه بودجه عمرانی محقق شده سال 91 با رقم پیشنهادی 62 هزار میلیارد تومانی سال 96 از اساس غلط است و دولت روحانی در تحقق بودجه های عمرانی عملکرد ضعیف تری نسبت به دولت های قبل داشته است
 حسن روحانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران بودجه عمرانی سال ۹۱ را به غلط ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
به گزارش تسنیم، حسن روحانی رئیس جمهور امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران گفت: "کل بودجه  امسال ما 320 هزار میلیارد تومان است و این رقمی نیست. همچنین بودجه عمرانی ما خیلی نسبت به سال 91 که 10 تا 11 هزار میلیارد تومان بوده بیشتر شده و به 62 هزار میلیارد تومان رسیده است."

رئیس جمهور پیشتر هم از افزایش بودجه عمرانی به 62 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه 96 به عنوان یک رکورد یاد کرده بود.

در حالی حسن روحانی بودجه عمرانی سال 91 را 10 تا 11 هزار میلیارد تومان اعلام کرده و آن را در مقایسه با رقم بودجه 62 هزار میلیارد تومانی بودجه 96 بسیار پایین می داند که ظاهراً تیم اقتصادی دولت آمار غلط به رئیس جمهور می دهند.

بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی و قانون بودجه سال 91، رقم بودجه عمرانی در سال 91 بیش از 39 هزار و 745 میلیارد تومان بوده است، نه 11 هزار میلیارد تومان.

در ضمن اگر منظور رئیس جمهور بودجه عمرانی محقق شده بوده نه مصوب، که در این خصوص باید گفت، مقایسه بودجه عمرانی محقق شده سال 91 با رقم پیشنهادی 62 هزار میلیارد تومانی سال 96 از اساس غلط است و دولت روحانی در تحقق بودجه های عمرانی عملکرد ضعیف تری نسبت به دولت های قبل داشته است.

علاوه بر این، طبق گزارش بانک مرکزی، رقم تحقق یافته بودجه عمرانی سال 91 هم بیش از 15 هزار و 227 میلیارد تومان بوده که نشان می دهد، رقم اعلامی رئیس جمهور غلط است.

طبق گزارش رسمی بانک مرکزی، دولت یازدهم از سال 92 تا کنون مجوز تخصیص بیش از 205 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی را داشته ولی در عمل تنها 93 هزار میلیارد تومان از این رقم را اختصاص داده است.

مستندات مربوط به بودجه عمرانی از سال 89 تا 94 را در ادامه ببینید.

آمار غلط روحانی در روز دانشجو +سند

آمار غلط روحانی در روز دانشجو +سند
چهار شنبه 17 آذر 1395برچسب:رهبر, :: 22:1 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی
چهار شنبه 17 آذر 1395برچسب:رهبر, :: 21:44 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

افسران - با رای99 سنای آمریکا شد انچه گفته شد؛ حدث ما حدث؛ رهبر معظم در روز تنفیذ روحانی: آنهائی که دل به بیرون ظرفیت ملت ایران میبندند، به مشکل میخورند...

رهبر معظم:92/5/12
توصیه‌ی ما، هم به رئیس جمهور محترم، هم به هیئت دولتی که ان‌شاءالله به توفیق الهی در آینده‌ی نزدیکی از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت، این است که کارها را با صبر و بدون شتابزدگی انجام دهند؛ گامها را محکم و مطمئن بردارند. 
هرچه میتوانیم، در درون، خودمان را مقتدر کنیم؛** دل به بیرون نبندیم.** آنهائی که دل به بیرون ظرفیت ملت ایران میبندند، وقتی با یک چنین مشکلاتی مواجه شوند، خلع سلاح خواهند شد.
من تأیید میکنم نظری را که رئیس جمهور محترم ابراز کردند در زمینه‌ی برخورد حکمت‌آمیز با مسائل گوناگون بین‌المللی و مسائل سیاسی و مسائل ارتباطات بین‌المللی و اینها. حتماً باید برخوردِ حکمت‌آمیز و عاقلانه باشد. **البته ما دشمنانی داریم که اینها زبان عقلائی هم خیلی سرشان نمیشود.
پنج شنبه 11 آذر 1395برچسب:رهبر, :: 13:7 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 آمریکا زودتر از اسراییل فرو می پاشد

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: عده‌ای تصور دارند تحریم‌های ایران از چند سال گذشته آغاز شده اما چنین تحریم‌هایی در دولت آقای هاشمی و با قانون داماتو وضع شد، اما آن موقع به دنبال مادام‌العمر کردن دوره ریاست جمهوری خود بود و وقتی برای پیگیری این مسائل را نداشت.

صراط: رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: عده‌ای تصور دارند تحریم‌های ایران از چند سال گذشته آغاز شده اما چنین تحریم‌هایی در دولت آقای هاشمی و با قانون داماتو وضع شد، اما آن موقع به دنبال مادام‌العمر کردن دوره ریاست جمهوری خود بود و وقتی برای پیگیری این مسائل را نداشت.

به گزارش فارس از همدان، حسن عباسی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای کوی حصار امام خمینی(ره) همدان با بیان اینکه دفاع مقدس پنجره‌ای برای آخرت متعالی است، اظهار کرد: همواره برای نسل جدید این پرسش بود که این شرایط برای ما هم به وجود خواهد آمد، تا اینکه امروز شاهدیم اعلام می‌شود ما یک هزار شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه وقتی پیکر‌های بی سر شهدایی را امروز در راه دفاع از حرم آل‌الله می‌بینیم، بی‌شک ما را به یاد عاشورا و شهدای کربلا می‌اندازد، افزود: حسرت لیبرال‌ها این است که یک شهید یا یک آدم بزرگ ندارند که به آن افتخار کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با تأکید بر اینکه رسانه‌های لیبرال‌ها وقتی خواستند خبر حادثه حله را اعلام کنند کلمه شهید را حذف و خبر را به گزارش خبرگزاری‌های دیگر زدند و شهدا را کشته نامیدند، اضافه کرد: همین رسانه‌های لیبرال زمان شهادت حاج حسین همدانی ایشان را نیز کشته نامیدند.

وی گفت: لیبرال‌ها کسانی هستند که دنیایشان برایشان مهم است، کسی که اسلام را برای دنیایش می‌خواهد انتظار که ندارید آن قدر ایثار کنند که از آنها کسی به شهادت برسد، لذا اگر به شما برای برگزاری یادواره‌های شهدا فشار می‌آورند تنها از یک چیز می‌ترسند آن هم این است که شهید ندارند.

عباسی یادآور شد: رفرمیست‌ها و مدریست‌ها که نام اصلاحات و اعتدال را خراب کرده‌اند از همچون شهید همدانی‌ها می‌ترسند، زیرا حسین همدانی بود که در عرصه فتنه هشت ماه تمام فتنه را در پایتخت خاموش کرد و توانست فتنه را مدیریت کند و نقشه هیلاری کلینتون و اوباما‌ها را در فتنه بر ملا کرد؛ با این توصیفات انتظار دارید از این شخصیت به عنوان شهید خطاب کنند.
وی با بیان این که در تمام پیکره لیبرال‌ها یک مرد مثل این شهدا نمی‌بینیم، اظهار کرد: ما این کشور را شهر به شهر گشتیم چنین شخصی در جمع اینها پیدا نکردیم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به اینکه اگر بخواهند جلوی دین ما بایستند جلوی دنیای آن‌ها می‌ایستیم همانطور که امروز در مقابل کدخدایشان ایستاده‌ایم، گفت: امروز به خاطر ایستادگی ما شورای امنیت سازمان ملل برای نجات تروریست‌ها جلسه برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در مقابل یک سری دله دزد داعشی نایستاده‌ایم بلکه مقابل ژنرال‌های ناتو در حال ایستادگی هستیم.

عباسی یادآور شد: تا به امروز مجموع آزاد سازی‌های عراق و سوریه به اندازه وسعت کشور سوریه بوده و منشأ همه این قدرت اسلام و قدرت ایمان در قلب رزمنده‌هاست.

 



ادامه مطلب ...

 

پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشکلات مردم منتشر شد.
 پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشکلات مردم منتشر شد. 

در این شماره بیانات رهبر انقلاب درباره بیکاری جوانان آورده شده است که فرمودند: «بنده خودم وقتی‌که به فکر این جوان بیکار می‌افتم [شرمنده میشوم‌]. در بعضی از شهرستان‌ها بیکاری بالا است... وقتی انسان این را میبیند شرمنده میشود؛ یعنی شرمندگی بنده‌ی حقیر از ملاحظه‌ی این آمار و مطالعه‌ی این حقیقت، از شرمندگی آن جوانی که بیکار میرود خانه و دستش چیزی نیست، کمتر نیست، بلکه بیشتر است؛ این را باید برطرف بکنیم. ۹۵/۳/۱۶»

هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود؛با تیتر «شتاب‌زده و بدون ضمانت» به تبیین عجله در بررسی و اجرا و عدم دریافت تضمین کتبی از دولت آمریکا بعنوان دو عامل مهمی که منجر به عدم توفیق برجام
 
 
 شده‌اند پرداخته است.

چیزی که باعث شرمندگی زیاد رهبر انقلاب می‌شود +عکس

 

 

بسیاری از چهرههای شناخته شده سیاسی ایران اعلام کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شرکت نمی کنند.
 بسیاری از چهرههای شناخته شده سیاسی ایران اعلام کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شرکت نمی کنند.

به گزارش عصرایران، هرچه به اردیبهشت 96 و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم گمانه زنی‌ها در مورد نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 96 بیشتر می‌شود.

در جریان اصول‌گرا هر روز نامی شنیده می‌شود و تقریبا تمام افراد شناخته شده این جریان احتمال حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند. اصلاح طلبان نیز اعلام کرده‌اند از روحانی حمایت می‌کنند اما در این میان برخی تلاش می‌کنند نامزد دیگری را در کنار روحانی برای انتخابات سال آینده معرفی کنند.

در رسانه‌ها بحث نامزدی برخی اعضای دولت روحانی در انتخابات سال آینده مطرح شده است. برخی بر این باور هستند که روحانی همچون رییس دولت اصلاحات با برخی از اعضای کابینه و دولت خود رقابت خواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...

 پس از هک شدن

هکرهای ناشناس شامگاه دیروز سه شنبه شبکه دوم و دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کرده و در جریان پخش اخبار سراسری، اقدام به پخش اذان از طریق این دو شبکه کردند.
هکرهای ناشناس شامگاه دیروز سه شنبه شبکه دوم و دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کرده و در جریان پخش اخبار سراسری، اقدام به پخش اذان از طریق این دو شبکه کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، بینندگان شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی ناگهان متوجه شدند که شبکه دوم در حال پخش اذان است.

پس از تحقیقاتی گسترده مشخص شد که این شبکه و شبکه دهم هکر شده است و هکرها اقدام به قطع برنامه های این شبکه به ویژه در مناطق فلسطینی نشین و الجلیل کرده و به جای آن، اذان پخش کرده اند.

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفته که به مدت 17 دقیقه هک شده است.

لازم به ذکر است که این اقدام هکرها در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای تصویب پیش نویس قانون نژاد پرستانه ممنوعیت پخش اذان از مساجد قدس و فلسطین اشغالی 1948 صورت می گیرد. رژیم صهیونیستی قرار است امروز در مورد این پیش نویس رای گیری کند.

 

فعالیت نماینده جشنواره برلین پس از فتنه ۸۸ در جمع‌آوری فیلم‌ علیه نظام و کارگردانان اپوزیسیون گسترده‌تر شد تا بالاخره چمدان فیلم‌ها با اقدام ارگان ذی‌صلاح ضبط شد.
 فعالیت نماینده جشنواره برلین پس از فتنه ۸۸ در جمع‌آوری فیلم‌ علیه نظام و کارگردانان اپوزیسیون گسترده‌تر شد تا بالاخره چمدان فیلم‌ها با اقدام ارگان ذی‌صلاح ضبط شد.

به گزارش فارس، جشنواره بین‌المللی فیلم برلین که در سال 2016 شصت و هفتمین دوره‌اش در ماه فوریه برگزار می‌شود در کنار جشنواره فیلم ونیز و کن، مهمترین رویداد سینمایی اروپا به شمار می‌رود. نکته حایز اهمیت، توجه این جشنواره به فیلم های اجتماعی است و جایزه خرس طلایی و خرس نقره‌ای را معمولا به آثاری می دهد که نگاه اجتماعی خاصی را دنبال می کنند.

آنکه لویکه نماینده جشنواره برلین از سال 2002  عضو هیات انتخاب بخش مسابقه و نیز بخش انجمن بین المللی فیلم جوان جشنواره شد. او همه ساله قبل از برگزاری جشنواره به ایران می آید و آثار آماده شده توسط فیلمسازان را مورد ارزیابی قرار داده و برای جشنواره انتخاب می کند. انتخاب گزینشی وی پس از فتنه 88 به نظر می‌رسد   پررنگ‌تر دنبال می شود. او در سالهای گذشته نیز به ایران می آمد و آثاری که مد نظر این جشنواره  سیاسی بود را انتخاب می کرد. سالها این روند ادامه داشته و نماینده برلین به راحتی و به دور از هر نوع ممانعتی به ایران آمده و فیلم های که اکثر آن ها به نوعی دهن کجی به نظام و هیات انتخاب فجر بود را انتخاب برای حضور در جشنواره برلین با خود می برد.


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 11 آذر 1395برچسب:برجام, :: 12:42 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 


تیتر شرق درست بود! +عکس
این تیتر درست بود:

بدون جنگ؛ در راکتور اراک بتن ریختیم
بدون جنگ؛ سانتریفیوژها را جمع کردیم
بدون جنگ؛ باز هم تحریم مان کردند
و بدون جنگ؛ دلار به مرز 4000 تومان رسید!

 

 

برندگان در این مسابقه باید شب ها در تابوت های مزین شده بخوابند.
 
به گزارش تسنیم، شرکت Airbnb با طراحی مسابقه ای برندگان خود را به کام مرگ می کشد. در آستانه جشن هالوین برندگان در یک مسابقه تلویزیونی جایزه ای میبرند که کمتر کسی تمایل به دریافت آن را دارد. جایزه این شرکت کنندگان حضور در قلعه دراکولا در ترانسیلوانیای رومانی و صرف یک شام افسانه ای و سپس خوابیدن شبانه در تابوت های مخمل پوش است. بازدیدکنندگان از آین قلعه باید قوانین خاصی را رعایت کنند و از آوردن سیر یا ماده ای که بوی سیر را بدهد به داخل قلعه خودداری کنند. از دیگر قوانین این قلعه این است که ساکنانش نباید تا طلوع آفتاب پرده ها را کنار بزنند.
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر
 
مسابقه ای که برندگانش به کام مرگ می روند+تصاویر

 

دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی دریافتند چرا کشتی‌ها و هواپیماها در منطقه‌ای موسوم به مثلث برمودا ناپدید می‌شوند.

به گزارش فارس، این طور که اسناد ثبت شده نشان می‌دهد، تاکنون بیش از 75 هواپیما و صدها کشتی در مثلث برمودا ناپدید شده‌اند و دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز این اتفاق را کشف کرده‌اند.

مثلث برمودا در فضایی به وسعت 500 هزار کیلومتر در اقیانوس آتلانتیک شمالی واقع شده است و این طور که ادعا می‌شود، این نقطه از کره زمین برای قرن‌های طولانی کشتی‌ها و هواپیماها را در خود بلعیده است.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز مثلث برمودا را کشف کرده‌اند و علت اتفاقاتی که در این نقطه مرگبار از کره زمین رخ می‌دهد را می‌دانند. بررسی‌های جدید نشان داده است ابرهای شش‌ضلعی این منطقه که توفان‌های مهیب با میانگین سرعت 275 کیلومتر در ساعت ایجاد می‌کنند، عامل اصلی اتفاقات مثلث برمودا محسوب می‌شوند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

بررسی‌ها نشان داده است این افنجارهای هوایی برای تشکیل توفان‌های مهیب به قدری قدرت دارد که می‌تواند درختان را بشکند، کشتی‌ها را غرق کند و هواپیماها را به داخل اقیانوس بکشد.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

محققان در بررسی‌های بیشتر موفق به شناسایی ابرهای حجیمی شدند که در جزیره برمودا در نزدیکی این منطقه تشکیل می‌شوند و فضای 32 تا 88 کیلومتری اطراف مثلث برمودا را می‌پوشانند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دکتر «استیو میلر» متخصص هواشناس ماهواره‌ای در دانشگاه ایالتی کلورادو در این خصوص گفت: «ابرها در این منطقه به گونه‌ای هستند که هرگز نمی‌توان لبه‌های آنها را شناسایی کرد تا محل تشکیل این ابرها مشخص شود. در بیشتر موارد ابرها در این منطقه به صورت نامنظم پراکنده می‌شوند و عامل اصلی مرگبار بودن مثلث برمودا همین ابرها هستند».

مثلث برمودا هرآنچه که در ارتفاع 15 متری باشد را به طور کامل در خود می‌کشد و از نظر جغرافیایی بین جزیره باهاما و برمودا در کشور آمریکا واقع شده است. لازم به ذکر است نخستین بار «کریستوف کلمب» کاشف قاره آمریکا در سال 1492 میلادی در جریان عبور از این مسیر اعلام کرده بود که امواج عجیب را در آسمان این منطقه مشاهده کرده است

شنبه 1 آبان 1395برچسب: جاسوس, :: 22:45 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 ادعای فاکس نیوز:

چند روز پیش ایران جاسوس دو تابعیتی ایرانی آمریکایی، سیامک نمازی و پدر وی باقر نمازی، را به جرم جاسوسی به 10 سال حبس محکوم کرده است. فاکس‌نیوز ادعا کرده که دولت ایران در پی دریافت 1.7 میلیارد دلار از دولت اوباما در مقابل آزادی آمریکایی‌های زندانی در این کشور است.
 فاکس‌نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی سیامک نمازی زندانی دو تابیعتی در ایران است.
به گزارش میزان، فاکس نیوز در گزارشی ادعا کرده است که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی جاسوس دو تابعیتی در ایران است.
در این گزارش فاکس‌نیوز ادعا کرده است که دولت ایران در پی دریافت 1.7 میلیارد دلار از دولت اوباما در مقابل آزادی آمریکایی‌های زندانی در این کشور اقدام به دستگیری چندین نفر دیگر از آمریکایی‌ها کرده است.
این در حالیست که چند روز پیش ایران جاسوس دو تابعیتی ایرانی آمریکایی، سیامک نمازی و پدر وی باقر نمازی، را به جرم جاسوسی به 10 سال حبس محکوم کرده است.
پیش از این نیز جان مک‌کین سناتور ایالت آریزونای آمریکا طی اظهاراتی به انتشار ویدئوی دستگیری سیامک نمازی جاسوس دو تابعیتی ایرانی-آمریکایی واکنش نشان داد و گفت که ایران با این اقدام قصد ارعاب آمریکا را دارد.
شنبه 1 آبان 1395برچسب:کتابخانه, :: 22:42 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

در این کتابفروشی به راحتی میتوانید استراحت کنید. فروش کتاب در یک مغازه شهر پاریس به شیوه جالبی صورت می گیرد. کتابخانه شکسپیر شهر پاریس که  از سال 1919 افتتاح شده بود در جریان جنگ جهانی دوم توسط نازی ها بسته شد و بار دیگر به سال 1951 با شیوه جدید شروع به کار کرد.این کتابخانه با 6000 هزار جلد کتاب در طول عمر کاری خود حضور نویسندگان معروف زیادی را به خود دیده است: ارنست همینگوی، جیمز جویس و ... واکنون دیگر به یک جاذبه توریستی این شهر تبدیل شده است.
اما نکته جالب برای این کتاب فروشی حضور شبانه روزی دوستداران کتاب در این فضا است، بدین صورت که مشتریانی که  در طول روز به دیدن کتابها مشغول بوده اند اگر مایل باشند می توانند شب را در فضای در نظرگرفته شده به استراحت بپردازند و خواب راحتی را در این فضا تجربه کنند. اتاقی برای نویسندگان، محلی برای گفتگو و بحث پیرامون مسائل ادبی، اتاقی برای موسیقی و در نهایت شش تخت برای خواب فضای داخلی این  کتابفروشی را تشکیل می دهد. 
تمامی خدمات این مجموعه فرهنگی رایگان است بازدیدکننده ها می توانند بدون پرداخت حتی یک دلار از امکانات در نظر گرفته شده استفاده کنند. تنها ارسال رزومه ای یک صفحه ای از خود و خواندن یک کتاب در طول حضور خود برای حضور در این مکان کافی است.
یکی از صاحبان کتابفروشی شکسپیر طی این سالهای حضورش اقدام به نوشتن کتاب خاطراتی کرده و برخی از رزومه های عنوان شده را  ذکر کرده و به انتشار رسانده است.
شعار این کتابفروشی نیز در نوع خود خاص است: با غریبه ها مهربان باشیم شاید آنها فرشته ای در لباس مبدل باشند.
تعداد بازدید کنندگان که شامل مهاجران بسیاری نیز است تا کنون به 30 هزار نفر رسیده است. در این بین اقامت بازدید کننده ای به مدت هشت سال شاید از عجیب ترین اتفاقات این کتابفروشی بوده است. وی این همه سال را در میان این فضا زندگی کرد و دیگر عضوی از این فضا شده بود.
 
داخل این کتابفروشی می توانید بخوابید + تصاویر////تنها هتل کتابخانه دنیا + تصاویر
 
 
 
داخل این کتابفروشی می توانید بخوابید + تصاویر////تنها هتل کتابخانه دنیا + تصاویر
 
داخل این کتابفروشی می توانید بخوابید + تصاویر////تنها هتل کتابخانه دنیا + تصاویر


ادامه مطلب ...

 

مردم منطقه اسوای استان کامپونگ تام کامبوج رتیل را به عنوان یک وعده غذایی استفاده می کنند. مردم این منطقه معتقدند خوردن رتیل برای درمان سنتی اختلالات تنفنسی و کمردرد مؤثر است.
مردمانی که رتیل می‌خورند
مردمانی که رتیل می‌خورند
مردمانی که رتیل می‌خورندنشانه ها و به اشتراک
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید


ادامه مطلب ...

 

تصویری جدید از حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح ایرانی که این روزها در سوریه به سر می برد منتشر ش
عکس/ جدیدترین تصویر از حاتمی‎کیا در سوریه 
 
عکس/ جدیدترین تصویر از حاتمی‎کیا در سوریه

 

 

اس آر 9 محصولی از کمپانی چینی Zotye Auto که شباهت عجیبی! به شاسی بلندهای پورشه دارد. موبنا - اس آر 9 محصولی از کمپانی چینی Zotye Auto که شباهت عجیبی! به شاسی بلندهای پورشه دارد. 
 
کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس


کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس


کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس

کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس

کپی چینی پورشه شاسی بلند آمد!+عکس

 

مدیر اجرایی نشر بروج از توزیع ترجمه عربی این اثر همزمان با راهپیمایی اربعین خبر داد.
سیدصفر صالحی، مدیر اجرایی نشر بروج، در گفت‌وگویی گفت: قرار است ترجمه کتاب «من زنده‌ام» به زبان عربی در مسیر راهپیمایی اربعین توزیع و در دسترس علاقه‌مندان به خاطرات دفاع مقدس در این کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: کار ترجمه عربی این اثر برعهده علی گنجیان و مسعود اسعدی بوده و علاوه بر این، ترجمه انجام شده نیز در عراق مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن رفع شده است.
سال گذشته برای نخستین‌بار ترجمه عربی این اثر در راهپیمایی اربعین توزیع شد که مورد توجه علاقه‌مندان بسیاری قرار گرفت. امسال قرار است این اثر در شمارگان بیشتر و به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار گیرد.
«من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع مقدس است که از دوران کودکی راوی در آبادان آغاز می‌شود و تا دوران اسارت و پس از آن ادامه می‌یابد. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا دوران اسارت را از نظر یک زن روایت کند؛ سختی‌ها و نحوه برخورد چهار زن اسیر در جنگ با مشکلات و بعثی‌ها بر جذابیت کتاب افزوده است.
«من زنده‌ام» از سوی انتشارات بروج منتشر شده و در ایران نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

شباهت استثنایی یکی از شهدا با علی دایی؛ تصویری از سرهنگ دوم شهید مجید شریفی
عکس/ شباهت یکی از شهدا با علی دایی
 
برچسب ها: شباهت ، شهدا ، علی دایی ، مجید شریفی 

 به بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...

به بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...
عباس از معرفت و مرام بی دست شد نه به خاطر مشک آب...
اونجا که حسین فریاد زد هل من ناصر ینصرنی؟یار میخواست نه آب...
به بچه هاتون از آزادگی حسین بگید نه از لبهای تشنه...
خیلیا لب تشنه از دنیا رفتن اما حسین نشدن.
حسین یعنی مردانگی .آزادگی .غیرت.شجاعت و شهامت.
عباس یعنی جوانمردی .معرفت.حیا.غیرت.
عباس یعنی پشت برادر حتی بدون دست...
حسین یعنی آزادگی حتی لحظه ای که گلوی نوزادت دریده شد...
افسوس که لبهای تشنه باعث شد راه اصلی کربلا از یاد خیلیا بره...
به بچه هاتون راه اصلی کربلارو نشون بدید.

التماس دعا
يا حسين ع

 


چهار شنبه 21 مهر 1395برچسب:کربلا, :: 16:55 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

 

حدود یک قرن پیش، ارنست هرتسفلد ـ باستان‌شناس و ایران‌شناس آلمانی ـ وقتی برای یک سفر تحقیقاتی به نینوا رفته بود، عکس‌هایی از حرم‌های زیارتی در سامرا، کاظمین و کربلا برداشت که حالا هریک حکم سندی تاریخی را دارد.
صراط: حدود یک قرن پیش، ارنست هرتسفلد ـ باستان‌شناس و ایران‌شناس آلمانی ـ وقتی برای یک سفر تحقیقاتی به نینوا رفته بود، عکس‌هایی از حرم‌های زیارتی در سامرا، کاظمین و کربلا برداشت که حالا هریک حکم سندی تاریخی را دارد.

به گزارش ایسنا، هرتسفلد بین سال‌های ۱۹۱۱ تا ۱۹۱۳ میلادی همراه با یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه شیکاگو، کاوش‌هایی را در شهر سامرا آغاز کرد و موفق شد مجموعه‌ای با ارزش از کتیبه‌های هخامنشی را شناسایی کند. در همان زمان، او به کاوش و تحقیق در نقاط دیگری از عراق مانند نجف، کاظمین و کربلا مشغول شد.

این مستشرق آلمانی که در سال‌های ۱۹۲۳ تا ۱۹۲۵ میلادی بخش‌هایی از پاسارگاد و پرسپولیس را برای نخستین‌بار کاوش کرد، مدت زیادی در ایران به مطالعه و تحقیق درباره‌ی هخامنشیان، ساسانیان و دوران اسلامی پرداخت و کاوش‌هایی در این زمینه‌ها داشت. او گزارش جامعی درباره‌ی پرسپولیس (تخت جمشید) برای دولت وقت ایران تهیه کرد. این ایران‌شناس آلمانی بین سال‌های ۱۹۲۵ تا ۱۹۳۴ میلادی در تهران زندگی می‌کرد.

عکس‌های باقی مانده از هرتسفلد که به حرم‌های امام حسین (ع) در کربلا، امام حسن عسگری (ع) در سامرا و امامان موسی کاظم و جواد (ع) در کاظمیه یا کاظمین مربوط می‌شود، احتمالا در دورانی گرفته شده که او برای تحقیق و کاوش‌های باستان‌شناسی درباره‌ی تمدن‌های میان‌رودان به عراق رفته بود.

در عکس‌های او علاوه‌ بر معماری زیارتگاه‌ها و نمایی از شهر در حدود یک قرن پیش، مردمی که در اطراف حرم‌ها آمد و شد داشتند نیز نشان داده شده است.

نتیجه کار هرتسفلد هفت قطعه عکس سیاه و سفید همراه دو کارت‌پستال بود. البته سندی برای این‌که اثبات شود، همه‌ی آن تصاویر توسط این باستان‌شناس آلمانی گرفته شده است، وجود ندارد.

 
 


ادامه مطلب ...

 

شب گذشته شهر کربلای معلی شاهد حضور میلیونی زائران دلباخته بود. شب گذشته فریادهای "یا حسین یاحسین" عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی طنین انداز شد. تصاویر زیر بهترین بیان کننده فضای حزن و ماتم حاکم بر کربلای معلی هستند.
 
 
 
 


ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 656
بازدید کل : 158233
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1