با شرکت بن لادن بیشتر آشنا شوید؛
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان


در حال حاضر بکر بن محمد بن لادن، ریاست شرکت "بن لادن" را بر عهده دارد. وی فرزند دوم پدرش "محمد بن لادن" بنیانگذار شرکت "بن لادن" است. البته بعد از مرگ پدر در سال ۱۹۶۸ میلادی بر اثر سقوط هواپیما، سالم بن لادن فرزند ارشد وی، ریاست شرکت را بدست گرفت اما او نیز در سال ۱۹۸۸ میلادی بر اثر سقوط هواپیمای شخصی‌ اش جان باخت و ریاست شرکت به دست برادر کوچکتر وی، یعنی بکر افتاد که تا به امروز نیز ریاست این شرکت را به عهده دارد.


گروه سعودی بن لادن که ریاست آن بر عهده بکر بن محمد بن لادن است، یک شرکت هلدینگ و خوشه ‌ای به شمار می رود و تمرکز اصلی آن در زمینه ساخت و ساز بناها و ساختمان ‌های تجاری، توسعه زیرساخت‌های شهری، راه‌سازی و احداث فرودگاه، همچنین ساخت نیروگاه و کارخانجات صنعتی معطوف است.

این شرکت در حال حاضر دارای عملیات ساخت و ساز در کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مالزی، سنگال، یمن، مصر، قطر و لبنان است. از پروژه‌های مهمی که توسط این گروه انجام شده می‌توان به: فرودگاه بین‌المللی بلز دیان، فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور، فرودگاه بین‌المللی شارجه، فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز و ابراج البیت اشاره کرد.

شرکت سعودی بن ‌لادن علاوه بر در دست داشتن طرح توسعه مسجد الحرام، هم ‌اکنون در حال ساخت برج المملکه در جده نیز هست. این برج با ۱۶۷ طبقه و ۱٫۰۰۰ متر ارتفاع، هنگام تکمیل، بلندترین آسمان‌خراش جهان خواهد بود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر جده، عربستان سعودی قرار دارد.

لازم به ذکر است، سهام این شرکت بعد از حادثه مکه در بازار بورس عربستان سعودی، دچار افت قابل ملاحظه ای شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 1882
بازدید کل : 160123
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1