جمع کردن کتاب اسناد لانه جاسوسی، توطئه است
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

ازغدی تصریح کرد: عده‌ای امروز صحبت از رابطه با آمریکا می‌زنند، ما پیش از انقلاب با آمریکا رابطه داشته‌ایم اما رابطه ما با آمریکا همواره رابطه یک غارت‌شده و غارت‌گر، رابطه گرگ و میش، و رابطه ارباب و رعیت بوده، ما هزاران شهید داده‌ایم که به این رابطه پایان دهیم، ما خواهان رابطه‌ای هستیم که براساس برابری و برادری باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با برشمردن برخی از جنایات و توطئه‌های متعدد آمریکا در جهان علیه دولت‌ها و ملت‌ها گفت: آمریکا امروز در جهان گستاخ‌تر شده و حتی سعی در جبران مافات هم نمی‌کند و این در حالی است که عده‌ای در داخل هنوز آمریکا را ارباب و کدخدا می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا پیش از انقلاب اسلامی در ایران برنامه‌ریزی کرده بود که هم دوستداران و هم مخالفینش را هر دو در مسیر آمریکا گام بر می‌داشتند و هردو طرف شکایت خود را به پیش ارباب خود یعنی آمریکا می‌بردند ولی امام راحل این قاعده بازی را برهم زد.

این استاد برجسته یادآور شد: امام راحل همواره هم بر شعار «مرگ بر شاه» و هم بر شعار «مرگ بر آمریکا» تاکید می‌ورزیدند، حقیقت امر آن بود که کسی جز امام راحل رفتن شاه را فریاد نمی‌زد و چه بسا بسیاری از افراد موافق شاه همراه با اصلاحات مدنی و دموکراسی بودند.

ازغدی ابراز داشت: امروز بررسی اسناد منتشر شده و کشف شده از لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 برای نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار می‌تواند روشن‌بخش باشد و پاسخی مناسب در راستای چرایی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، اما متاسفانه کتاب اسناد لانه جاسوسی در ایران منتشر نمی‌شود و به نحویی جمع شده است که به نظر من این یک توطئه است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: این کتاب حتی در کشورهای غربی و آمریکا که دم از آزادی بیان می‌زنند داشتنش جرم تلقی می‌شود.

وی در ادامه به برخی از نفوذ‌های دشمن در 36 سال گذشته و همچنین عضویت‌گیری سازمان سیا پیش از انقلاب اسلامی از گروه‌های مختلف جامعه همچون ملی‌مذهبی‌ها، روحانیون، مرجعیت، انقلابیون و مبارزان براساس اسناد لانه جاسوسی اشاره کرد و اظهارداشت: آیا امروز نمی‌شود همچون 36 سال گذشته دشمن به لایه‌های مختلف نفوذ کند و دولتمردان مختلفی را جاسوس خود کند؟ بنابراین خطر نفوذ همچنان باقی است.

ازغدی یادآور شد: براساس اسناد لانه جاسوسی، امام راحل به عنوان یک افراطی شناخته می‌شد و دادن شعارهایی چون «برابری، برادری، حکومت عدل علی» و «استقلال» و حتی «مرگ بر آمریکا» شعارهای افراطی بود.

وی متذکر شد: امام راحل شرط پذیرفتن سیاستمداران و رهبران گروه‌ها را پیش از انقلاب اسلامی برائت از شاه و دادن شعار مرگ بر شاه توأم با شعار مرگ بر آمریکا گذاشته بود و این حاکی از عمق بصیرت و بینش امام راحل برای حفظ انقلاب اسلامی بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به برخی از وصیت‌های امام راحل پیرامون دانشگاه اسلامی و دانشجوی انقلابی اشاره و عنوان کرد: امام راحل معتقد بود رژیم شاهنشاهی دانشگاهی را تأسیس کرده که دانشجویانی در آن پرورش می‌یابند که در آرزوی غرب هستند ولی خروجی دانشگاه اسلامی باید دانشمندان علمی، باتقوا و انقلابی باشد که مشکلات کشور را رفع نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز در مدیریت‌ها و برخی برنامه‌ریزی‌ها شاهد رفتارهایی احمقانه از سوی غربزده‌هایی هستیم که حتی چون تفکرات غرب هم منظم و مناسب عمل نمی‌کنند و تنها داعیه‌دار دروغین غرب هستند، خیلی از مسئولان در این نظام اگر انقلابیون فریادی نزنند، به خواب می‌روند و صدای خواب (خر و پف) آنها بلند می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 1916
بازدید کل : 160157
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1