با خارج کردن قدرت از انحصار یک عده‌خاص مشکلات مرتفع می‌شود
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
احمدی‌‌نژاد:
رئیس‌جمهور سابق مقابله با افزایش مطالبات به حق مردم را یک کار شیطانی توصیف کرد و گفت: همه مصلحان و پیامبران الهی آمده‌اند تا سطح مطالبات انسان را ارتقاء دهند.

صراط: جمعی از اساتید دانشگاه‌های مختلف شهر تهران با دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشور دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم، در این دیدار که برای تبریک سال نو انجام شد، احمدی نژاد طی سخنانی نقش دانشگاه‌ها و اساتید را در جهت ترویج و گسترش علم، معرفت و دانش بشری بسیار مهم خواند و تاکید کرد: هر تلاش علمی در خدمت مردم، یک کار دینی است و تفکیک این دو از یکدیگر یا در مقابل هم دانستن علم و دین از بدفهمی ناشی می‌شود.

وی بالاترین کار دینی را انجام کار علمی، سازنده و مفید دانست و گفت: دین آمده است تا برای انسان‌ها فرصت کمال و سعادت حقیقی را فراهم پاورد ، بنابراین هرکار علمی که درخدمت اقتصاد، فرهنگ، امنیت و ارتقاء جامعه باشد قطعا از بهترین کارهای دینی محسوب خواهد شد.

احمدی نژاد از دانشگاه به عنوان معبد و عبادتگاه یاد کرد و گفت: هر کار علمی که با هدف خدمت به جامعه بشری به انجام برسد، یک کار عبادی است و عبودیت و بندگی خدا نیز عین آزادی است.

وی در بیان نقش انبیاء الهی در آزاد کردن انسان از اسارتهای فکری، تاریخی و محیطی گفت: همه عظمت خلقت انسان از نگاه آنان این است که انسان را صاحب اختیار و انتخاب می دانند و می کوشند تا انسان برای رسیدن به آزادی مطلق ، ابعاد وجودی اش بزرگ و جهانی شود.

احمدی نژاد آزادی حقیقی را فقط در سایه حاکمیت ارزشهای الهی و انسانی ممکن دانست و گفت: جامعه رشد یافته یک جامعه آزاد است. ریشه مشکلات در آزادی و قدرتمند بودن انسان‌ها نیست بلکه در انحصار آزادی و قدرت است. بدون تردید با بسط آزادیو قدرت و خارج کردن آنها از انحصار یک جماعت خاص، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی مقابله با افزایش مطالبات به حق مردم را یک کار شیطانی توصیف کرد و گفت: همه مصلحان و پیامبران الهی آمده‌اند تا سطح مطالبات انسان را ارتقاء دهند و او را از سرگرم شدن به مسائل کوچک و سطح پایین برحذر دارند و به انسان کمک کنند تا ظرفیت وجودی خود را برای حرکت در مسیر کمال ارتقاء دهد.

احمدی‌نژاد، حرکت در مسیر قدرت و آزادی بی نهایت را لازمه تجلی اسماء الهی در وجود انسان برشمرد و در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد که انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک اندیشه ، مکتب ، نرم افزار و یک راه ، همانند بعثت نبی مکرم اسلام (ص) ، پیام خدا پیامبر عظیم الشان او مظلوم واقع شده است زیرا بسیاری از کارها و رفتارها به حساب انقلاب گذاشته شده است که در واقع هیچ نسبتی با اصل انقلاب ندارد. بنابراین از اساتید دانشگاه‌ها درخواست می‌کنم تا در بالاترین تراز انقلاب و از رهگذر تبیین و معرفی صحیح اندیشه و حقیقت همیشه جذاب انقلاب به نیازهای فکری بشر، پاسخی درخور بدهند.

وی همچنین خواستار پاسخ به نیازهای اندیشه‌ای، با ارائه اندیشه برتر در میحط‌های علمی و دانشگاهی شد و تاکید کرد که ملت ایران ظرفیت آن را دارد که اندیشه برتر در اقتصاد، جامعه شناسی، علوم اجتماعی، مدیریت، روابط بین الملل و سایر حوزه‌های مورد نیاز بشر را ارائه کند .

وی تصریح کرد که در مباحث اندیشه همواره باید افقی بالاتر را با مشارکتی فراگیر هدف گذاری کرد تا هیچ پرسشی بدون پاسخ نماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 1863
بازدید کل : 160104
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1