تمدید واردات سیگار اسرائیلی با دستور وزیر!
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

ورمختار با اشاره به اینکه کمیسیون پیگیر بوده و این پرونده اکنون در مرجع قضایی است، اظهار داشت: در عین حال من شنیدم که وزیر دستور داده است که شش ماه دیگر این قرارداد تمدید شود که باعث تأسف و تعجب است که وزیر صنعت که به جای آنکه به وظایف اصلی خود و مسائل اساسی صنعت کشور بپردازد به واردات علاقه نشان دهد.

تمدید واردات سیگار اسرائیلی با دستور وزیر

وی با اشاره به اینکه در این باره سوالی مطرح کرده است و وزیر باید آن را پاسخ دهد، خاطرنشان کرد: وزیر صنعت، همه اطلاعات ما درباره مبدأ ورود سیگار اسرائیلی را دارد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیر بودن و جدیت کمیسیون در این پرونده گفت: دادستانی کل هم در این موضوع ورود کرده و حدود هفت ماه پیش، نامه‌ای نوشته که واردات این کالا منع شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که کمیسیون اصل 90 وارد بررسی احتمال حضور جاسوس در این پرونده نشده است، اظهار داشت: این بر عهده وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌هاست و ما بیشتر بر روی جنبه صهیونیستی بودن و مجوز نداشتن و بحث واردات آن را متمرکز بودیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1