استفاده داعش از گاز سارین در سوریه؛ مرگی دردناک کمتر از یک دقیقه + تصاویر
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
هیلاری کلینتون ارسال (گاز) سارین لیبی، به تروریست‌های داعش در سوریه را مورد تائید قرار داد.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه نگار معروف آمریکایی، انتقال گاز سارین از لیبی به سوریه را بدون اطلاع هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا غیر ممکن دانست و گفت هیلاری کلینتون این مسئله را تائید کرده بود.

سیمور هرش گفت، هیلاری کلینتون ارسال (گاز) سارین لیبی، به تروریس‌های داعش در سوریه را مورد تائید قرار داد.

سیمور هرش گفت، سیاست ما همیشه ضدیت با او (بشار اسد) بوده است؛ تمام و ختم کلام. وی افزود: همیشه اینگونه بوده است، نه فقط به این علت که حزب بشار اسد یعنی حزب مردمی سوریه موضوع کودتای اجرا نشده ی سیا در سال هزار و نهصد و پنجاه و هفت برای سرنگونی این حزب و جایگزین کردن آن بود، بلکه عملا نخستین کودتای سیا نه تنها طراحی شد بلکه در سال هزار و نهصد و چهل و نه در سوریه اجرا شد و یک رهبر منتخب دمکراتیک در این کشور را سرنگون کرد تا امکان احداث خط لوله برای انتقال نفت عربستان از خاک سوریه به بزرگترین بازار نفت یعنی اروپا فراهم شود. احداث این خط لوله در سال بعد از کودتا آغاز شد.

استفاده داعش از گاز سارین در سوریه؛ مرگی دردناک کمتر از یک دقیقه + تصاویر

سیمور هرش درباره نقش هیلاری کلینتون در عملیات کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی برای جمع آوری سارین از ذخایر این ماده در لیبی و ارسال آن از طریق ترکیه به داخل سوریه که هدف آن (تدارک) حمله با گاز سارین و متهم کردن بشار اسد و توجیه تهاجم آمریکا به سوریه بود، سخن گفت.


سارین چیست

سارین (Sarin یا GB) یک ترکیب شیمیایی فُسفُری مخرب سیستم اعصاب و ماده‌ای بسیار سمی و مرگ‌آور با فرمول شیمیایی C4H10FO2P است. شکل ظاهری این ترکیب، مایع بی‌رنگ شفاف و در شکل خالص بی‌بو است. سارین در طبقه‌بندی جنگ‌افزارهای شیمیایی در دسته عوامل عصبی و جزو عوامل سری G قرار می‌گیرد. این ماده عضلات قلب و سیستم تنفسی را از کار می‌اندازد و قرارگرفتن در معرض گاز آن در چند دقیقه می‌تواند منجر به مرگ ناشی از خفگی شود.

استفاده داعش از گاز سارین در سوریه؛ مرگی دردناک کمتر از یک دقیقه + تصاویر


طبقه بندی گازهای مخرب عصبی

عوامل عصبی در دو دسته اصلی G و V طبقه بندی می‌شوند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 1859
بازدید کل : 160100
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1