پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 

لحظات دردناک ممنوع التصویری باران کوثری از زبان خودش

باران کوثری بعد از ممنوع التصویری پول تو جیبی و خرجیش را از حامد بهداد میگرفت , مشکلات ممنوع التصویری باران کوثری از زبان خودش

امسال در سی و سومین جشنواره فیلم فجر ، خانم بارا کوثری سیمرغ بلورین جشنواره را اذان خود کرد و به عنوان بهترین بازیگر زن شناخته شد . این اتفاق برای خانم باران کوثری بعد از سختی هایی که در دوره ی ممنوع التصویریش کشیده بود ، یعنی رسیدن دوباره به قله کوه.

اتفاقاتی که در 3 سال اخیر برای او افتاده بود ، بسیار مشقت بار بوده و انگار یک شبه تمام زحماتی که برای رسیدن به قله کوه کشیده بود ، با یک سقوط به باد رفت.

خانم باران کوثری ، یکی از بهترین هنرمندانی است که قدرت بازی کردن در هر نقشی را دارد و این یعنی اینکه شایستگی برنده شدن سیمرغ بلورین سی و سومین جشنواره فیلم فجر را داشته .

باران کوثری زمان ممنوع التصویریش از حامد بهداد پول قرض گرفت + عکس
لحظات دردناک ممنوع التصویری باران کوثری از زبان خودش

او از چگونگی ممنوع التصویر شدنش می گوید : سر صحنه ی فیلم برداری کار آقای هومن سیدی بودیم که تهدیدات شروع شد. عوامل پشت صحنه مجبور شدند برای آوردن و رساندن من به سر صحنه و خانه ، با ماشین اسکورتم کنند تا اینکه مسئول حراست من را خواست . به من گفته شد که نامه ای آمده و تو دیگر نمی توانی کارت را ادامه دهی ، من هم خواستم نامه را ببینم اما به من هیچ وقت آن نامه نشان داده نشد و به همین خاطر من دوباره سر صحه فیلم برداری برگشتم.

دوباره از من خواسته شد که عوامل فیلم را راضی کنم که یکی را به جای من جایگزین کنند اما عوامل فیلم قبول نکردنند و خلاصه اینکه این کار را با هزار بدبختی تمام کردم و ماجرا بعد از آن شروع شد . هر کارگردانی که با من تماس می گرفت و به من پیشنهاد کار می داد و من قبول می کردم ، بعد از چند روز دوباره با من تماس می گرفت و می گفت که به ما گفته اند که حق کار کردن با شما را نداریم متاسفانه.

این وضع دو سال ادامه داشت و من این دوسال را با مشقت فراوانی گذراندم . حتی مجبور شدم از دوستانم برای خرج زندگی پول قرض بگیرم که آقای حامد بهداد در این زمینه خیلی به من کمک کردند .

راستش برای من خیلی سخت بود که در شرایطی که دارای استقلال مالی شده بودم ، دوباره پیش مادر و پدرم برگردم و از آنها پول درخواست کنم . اما حالا که دوباره خدارو شکر به دنیای بازیگری برگشتم ، خیلی خوشحالم به خصوص اینکه بخاطر بازی در فیلم « کوچه بی نام » موفق به کسب جایزه ی بهترین بازیگر زن شده ام.

باران کوثری زمان ممنوع التصویریش از حامد بهداد پول قرض گرفت + عکس
لحظات دردناک ممنوع التصویری باران کوثری از زبان خودش

خانم باران کوثری می گوید که در هیچ یک از شبکه های اجتم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 1904
بازدید کل : 160145
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1