مامور CIA کاندیدای انتخابات شد +عکس
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 مامور CIA کاندیدای انتخابات شد +عکس

 یک مامور سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ـ سیا ـ که پیشتر از ظرفداران ترامپ و حزب جمهوریخواه بوده است چند روزی است که به صورت مستقل خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، ایوان مک مالین ۴۰ساله چند روز پیش خبر نامزدی خود برای ریاست جمهوری امریکا را در صفحات اجتماعی ا از جمله صفحه شخصی خودش در توئیتر منتشر کرده و خود را گزینه مناسبی برای ترامپ و کلینتون معرفی کرد.

مالین که خود را جمهوریخواه می داند از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ بعنوان مامور سازمان CIA در زمینه ضدتروریسم در خاورمیانه فعالیت داشته است.

او در  بیانیه ای که به منظور اعلام نامزدی اش منتشر کرده درباره هیلاری کلینتون گفته است : هیلاری کلینتون یک سیاستمدار فاسد است که برای فرار از پاسخگویی اطلاعات محرمانه کشور را مورد سهل انگاری و بی ملاحظگی قرار داد و جان بسیاری از شهروندان امریکا از جمله همکاران سابق من را بخطر انداخت. او در آزمون های اولیه قدرت تشخیص و قضاوتی که لازمه رییس جمهور شدن است مردود می شود و از نظر اقتصادی هم ایده های او همان روش های قدیمی کنترل دولتی ست که در ۸ سال اخیر رشد کشور را کند کرده است.

مک مالین در مورد ترامپ هم گفته او مسائلی که بدترین ترس ها و کابوس های مردم امریکاست را به یاد می آورد و به آن توسل می جوید آن هم در شرایطی که ما نیاز به اتحاد داریم. او باعث تفرقه در میان حزب جمهوریخواه شده، آدمهای قدرتمند و زورگو مثل پوتین را دوست دارد و به آنها گرایش دارد. 

این مامور سابق سیا ترامپ را به نداشتن ثبات شخصیتی و دمدمی مزاج بودن متهم کرده و  هشدار داده  که مردم آمریکا با انتخاب او به عنوان رئیس جمهوری این کشور  کنترل سلاح های هسته ای را به دست چنین فرد خطرناکی خواهند داد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 1910
بازدید کل : 160151
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1