رهبر انقلاب در موضع‌ اخیرشان فتنه‌ای را در نطفه خفه کردند
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 وی با تقدیر از فعالیت‌های نیروی انتظامی در احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: نیروی انتظامی در برخی منکرات خوب عمل کرده است و باآنکه برخی چشم دیدن آن‌ها را ندارند ولی آن‌ها ایستاده و با تمام توان جلوی فساد در جامعه را به‌ ویژه در برخورد با بی‌حجابی می‌گیرند.

آیت‌الله جنتی دست‌اندازی به بیت‌المال را از دیگر موارد امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و افزود: بیت‌المال مربوط به همه ملت به‌ ویژه فقر است که باید جلوی حیف‌ومیل آن گرفته شود؛ در موضوع فیش‌های نجومی که برخی آن را مسئله روز کردند مشاهده شد که برخورد لازم با آن صورت نگرفت.

وی به وطن‌فروشی به‌عنوان یکی دیگر از منکرات اشاره و عنوان کرد: متأسفانه برخی تصمیم دارند ملت را به بیگانگان بفروشند و همه نگاهشان به آنان است تا در کنار عمل به وعده‌های خود باعث رونق اقتصادی کشور هم شوند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مسئله برجام به‌خوبی نشان داد که طرف مقابل قابل‌اعتماد نیست و خودشان هم که ساعت‌ها و سال‌ها برای مذاکره رفته بودند اقرار دارند که طرف مقابل به عهد خود وفا نکرده و حال با این شرایط چگونه با این بی‌اعتمادی باز با آن‌ها قرارداد ببندیم.

وی فتنه را مسئله تمام‌نشدنی دانست و اظهار داشت: منکری کشور را به آتش کشید و دچار چالش کرد ولی هنوز آن‌ها فعال هستند و باآنکه خودشان اهل فتنه هستند در مسائل مختلف دخالت و پست و مقام می‌گیرند و دنبال گسترش فضای فتنه در جامعه هم هستند که باید با آن‌ها برخورد شود.

آیت‌الله جنتی تبعیض و بی‌عدالتی را از دیگر منکرات جامعه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در موضع‌گیری اخیر خود فتنه‌ای که داشت شکل می‌گرفت را در نطفه خفه کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1