3 هزار نخبه تحت پوشش کمیته امداد هستند
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:در طرح صدقه پیامکی بیش از یک میلیون نیکوکار اقدام کردند که این موضوع بسیار امید بخش است.
به گزارش شفاف، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در برنامه زنده تلویزیونی خط سوم با اشاره به تأثیرگذاری این برنامه بر جامعه و ترغیب افراد برای کمک به نیازمندان اظهار کرد:تأثیر این برنامه برای ما امید بخش بوده و صدا وسیما باید بیشتر به نقاط مثبت بپردازد و نباید خیلی به سمت منفی گرایی پیش رویم زیرا در ذهن مردم اثرات منفی خواهد گذاشت.
 
وی ادامه داد:به تصویر کشیدن صحنه های مثبت توسط خیران و حامیان که توسط صدا و سیما انجام می شود بر ذهنیت سایر افراد جامعه نیز تأثیر گذار بوده و باعث ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری خواهد شد.
 
فتاح با بیان اینکه هم اکنون 3 هزار نخبه و 75 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد:به تصویر کشاندن واقعیت ها در بیان نهاد ماهیت موضوع بسیار مهم بوده زیرا مردم این حقایق را بهتر درک و لمس می کنند. 
 
رئیس کمیته امداد گفت:باید از این منظر به انسان های نیازمند نگاه کرد که افرادی با ایمان و پر تلاش هستند که زمینه رشد و پیشرفت آنان بیشتری دارند بطوری که بسیاری از نخبگان ما در کشور از این طبقه هستند.
 
وی بیان داشت:در طرح محسنین سال گذشته340 هزار حامی برای تحت پوشش قرار دادن ایتام اقدام کردند، همچنین در طرح صدقه پیامکی بیش از یک میلیون حامی اعلام آمادگی کرده اند.
 
فتاح با اشاره به اینکه ما ایرانیان در سخت ترین شرایط کنار یکدیگر هستیم، گفت:در حال حاضر خیرینی در کمیته وجود دارند بطور مثال یک شخص سرپرستی یک هزار حامی را بر عهده گرفته و آن ها را تحت پوشش قرار داده است.
 
رئیس کمیته امداد تأکید کرد:در طرح خوب باشیم نیز حدود  11 هزار پزشک و15 هزار حقوقدان اعلام آمادگی کرده اند.
 
وی ادامه داد:اصلی ترین هدف کمیته این است که مشکل افراد تحت پوشش را حل کند زیرا این افراد حتمأ بنا بر مشکلاتی که دارند تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.
 
فتاح با بیان اینکه مهم ترین هدف کمیته توانمند سازی مددجویان است، افزود:برای توانمند سازی مددجویان نیر بانک ها اعلام آمادگی کرده اند و یک هزار و150 میلیارد تومان به نیازمندان وام پرداخت شده همچنین120 هزار خانوار به خودکفایی رسیده و160 هزار خانواده از چرخه کمیته خارج شدند که120 هزار نفر به دلیل ایجاد اشتغال و40 هزار نفر نیز به علت ازدواج و غیره بوده است.
 
رئیس کمیته امداد در پایان خاطر نشان کرد:بازدید از مددجویان و نیازمندان توسط مسئولین و کارکنان کمیته بسیارمهم است و باعث خدمات رسانی بهتر و مؤثرتر خواهد شد.
 
گفتنی است، خیران و نیکوکاران می توانند با ارسال عدد1 به سامانه1877 در طرح صدقه روزانه(صدقه پیامکی) شرکت کنند.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 1867
بازدید کل : 160108
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1