ذبح تعدادی از سربازان پایگاه ۹۳ ارتش سوریه توسط داعش + تصاویر (۱۸+)
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ تروریست‌های داعش صبح امروز ـ پنج‌شنبه ۱۶ مردادماه ـ عملیاتی را تحت عنوان نبرد تصرف پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در منطقه «عین عیسی» شهر الرقه آغاز کردند این درگیری‌ها همچنان نیز ادامه دارد. داعش این عملیات را با استفاده از ۳ کامیون بمبگذاری شده آغاز کرد که ۲ دستگاه از آن‌ها پیش از رسیدن به مقر لشکر از سوی نیروهای این پایگاه منهدم شد، اما سومین دستگاه کامیون در نزدیکی دروازه مقر لشکر منفجر شد.

منابع میدانی سوری در پایگاه ۹۳ ارتش سوریه درباره این حمله تاکید کردند که نیروهای سوری مستقر در این پایگاه موفق شدند، حمله این گروه تروریستی تکفیری را دفع کنند. دیده‌بان حقوق بشر مخالف سوریه امروز اعلام کرد در حمله افراد مسلح داعش به پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در شهر الرقه دست کم ۲۷ نظامی سوری کشته شدند.

عناصر تکفیری داعش پس از کشتن سربازان سوری تعدادی از آنان را سر بریدند. درگیری‌ها همچنان اطراف پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در منطقه عین عیسی ادامه دارد و ۱۴ تکفیری داعش نیز به هلاکت رسیده‌اند. پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در واقع لشکر تانک‌هاست و شمار سربازان موجود در آن ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر گزارش شده به اضافه ده‌ها سرباز پایگاه ۱۷ ارتش سوریه در رقه که پیش از تصرف توسط گروه تکفیری داعش موفق به خروج از مقر این لشکر و به لشکر ۹۳ ملحق شدند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 1874
بازدید کل : 160115
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1